• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • MiieRO
    Cortec skrev 2017-07-04 07:35:31 följande:

Har precis plussat bim -2, får man vara med här?

BF 15mars.

Ett jätte Grattis

Jag har samma BF dag som dig :)
    Robin o Oliver 020707, Wilhelmina 080523, Alice 091126
  • KarinIngrid

Woho jag har fått tid för ett tidigt UL på torsdag
    jag är ju bara i v. 6
    vad kan man förvänta sig att se ? om ens nåt ?
    en liten prick ? en fläck ? ett hjärta ?

När man gör så tidigt som v 6, gör man vaginalt eller utanpå magen ?

jag får extra tidigt eftersom jag tillhör riskgrupp sen tidigare
    Med första barnet hade vi inte UL förrän v 11 så då såg man ju rätt mycket!
    jag vill mest veta vad jag ska förvänta mig på torsdag så jag inte blir jättebesviken om man inte ser nåt.

• KarinIngrid
    efterfest skrev 2017-07-03 18:22:05 följande:
    Så då har jag varit där, allt såg fint ut och helt normalt. Dock flyttade hon bak mig efter hon hade mätt allt där inne, så är tydligen bara i v 4+0. Känns trist då jag trodde att jag var i v 5+5 idag. Men huvudsaken att det växer på rätt ställe osv. Men det betyder att jag plussade i v 2+6, är inte det helt otroligt tidigt?? Hade vanliga stickor, och ett clearblue m veckoindikator.
    Vad kunde du se så tidigt ?
    Ser man nåt alls eller det är bara de som ser ?
  • efterfest
    KarinIngrid skrev 2017-07-04 10:42:41 följande:

Vad kunde du se så tidigt ?

Ser man nåt alls eller det är bara de som ser ?

Vi såg säcken och en liten vit, avlång prick som hon förklarade var embryot. Vi såg allt på skärmen :) och fick bilder med oss hem, haha..
  • KarinIngrid
    efterfest skrev 2017-07-04 10:53:19 följande:
    Vi såg säcken och en liten vit, avlång prick som hon förklarade var embryot. Vi såg allt på skärmen :) och fick bilder med oss hem, haha..
    efterfest skrev 2017-07-04 10:53:19 följande:
    ah ok men då ser man ändå att det är nåt! det är ju det viktigaste :)

• Isvattenis

Fick ett starkt efterlängtat plus igår på BIM.
    Har en son förr april 2014 så de här blir andra barnet.

Får jag vara med här? :)
    Har ni bokat tid för inskrivning?
    Ska ni göra kub?

• Zyrkonia

Hej! Plussade för några dagar sedan, bf 8 mars! ?????? Andra barnet.

Går gärna med i fb gruppen ????

• jamka
    Isvattenis skrev 2017-07-04 12:28:53 följande:
    Fick ett starkt efterlängtat plus igår på BIM. Har en son förr april 2014 så de här blir andra barnet. Får jag vara med här? :) Har ni bokat tid för inskrivning? Ska ni göra kub?
    Grattis och välkommen! Jag väntar också andra barnet:) Min son är född 2007. Jag har bokat tid för inskrivning och jag ska på hälsosamtal på torsdag. Jag ska göra KUB.
  • Cortec
    Lykkeliv skrev 2017-07-04 09:52:25 följande:

Grattis!!

Klart du får vara med!

Hur mår du?

Tack! Mår super förutom att jag är trött. Känner att något är där i tjejmagen - byxor får inte sitta åt just där och det ilar lite ner mot ljumskarna när jag går i trappor... Känner ofta på kvällarna och är hemskt trött morgon till tidig eftermiddag.

Är bara överlycklig... och sambon med :)

Tänkte mig att leva som vanligt men ta det lugnt när det känns obekvämt eller ilar så där...

Det som fick mig att testa var att jag mådde illa på kaffe igår kväll på jobb plus att jag inte tål vinlukt - på mitt favoritvin...
Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?