För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Tjejer hur går de för er ngr symptom ännu?
Mjaomjao skrattar åt dina ord Hahaha. Snoppen kom hem .
Hmm e på ÄL+4. Molvärk till o från. Men sen igår ha de börjat sticka lite i brösten. Mest bröstvårtorna. Svider i dom. De övriga månaderna ha ja fått ont i bröstvårtorna direkt vid ÄL men inte denna månad. Utan de börjar komma nu, men på ett annat sätt. Tempen e fortfarande hög.
Mjaomjao skrattar åt dina ord Hahaha. Snoppen kom hem .
Jag och min man genomgick en fertilitetsutredning när vi försökte med sonen, för sisådär 5 år sedan nu. Det jag fick höra innan spolningen var att jag skulle ta en värktablett, för det var inte ovanligt med att man känner som en lätt mensvärk efteråt. Jag kände inte ett smack! De sade efteråt att det kan smådroppa lite vatten efteråt också ett tag. Men för mig sa det "swoosh", så kom allt på en gång när jag stod och väntade på bussen tillbaka... Kan tillägga att spolningen inte visade på något synbart hinder alls och jag blev gravid efteråt.
Vi ska påbörja utredning nu! Jag skickade in papper imorse om remiss, så förhoppningsvis går det snabbt att få komma dit.
Okej vad skönt att höra! Blev du gravid samma månad som du gjorde spolningen eller tog det ett tag?
Jag har ganska mycket hopp på den där spolningen för man har ju hört om många som blivit gravida direkt efteråt. Samtidigt vill jag inte hoppas för mycket, vi får se om det ger nåt
Vet inte om jag inbillar mig men tycker mig ha olika symptom hela tiden.
Mina bröst har vart ömma sen förra lördagen och nu e de värre. Går knappt att röra dom. Igår kväll börja ja känna värk typ i sittknölarna och de ilar/värker till i ljumskarna, kan knappt sitta still och i morse frös jag som en tok, satt med filt och extra element på jobbet medans jag nu sitter och svettas som en tok.
Va tror ni? kan de vara gravidsymptom eller bara mens på g? Har BIM nu i dagarna. Förra månaden fick jag mensen på dag 24 och det är idag.
Vi hann bara mysa en gång ordentligt innan äl var förbi, så tror inte att chanserna är allt för stora den här månaden heller.. Ååh är så less på att det här ska ta så mycket tid och energi från en! :'(