För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Så här ser min temp ut denna cykel. Nån fler som tempar? Hur ser era grafer ut?
jag beklagar verkligen både mf och att du behövt gå omkring sjuk ovetandes så länge.
Hoppas verkligen det tar sig för er!
jag är på försök 2 och är redan nästan lite kokko.
Min temp från NC är lite plastig tycker jag. Den har ingen tyngd i handen och känns lite bräcklig. Men den funkar jättebra såvitt jag vet (har inget att jämföra med). Hur känns din kvalitetsmässigt
har du inte använt den nåt emellan? jag tror att jag kommer fortsätta använda min sen, om än inte lika frenetiskt.
Jag använder också natural cycles och även fertility friend då jag tycker om att man kan lägga in annat med. Men har inte hunnit få någon tydlig kurva än.
Jag har troligen äl snart imorgon kanske är på cykeldag 13 nu. Jag har inte fått någon regelbunden cykel än då den bara är 1 månad sen jag tog ut spiralen.
Jag har haft tydliga äggvits flytningar i 3 dagar nu men än så länge är äl testerna negativa och tempen är låg. Men vi myser för fullt här hemma nu så får vi se om det blir någon äl snart.
Åh! När ni pratar om NC så kom jag på att jag har ju en p-dator i nån låda nånstans. :D Har för mig att den berättar när man är som mest fertil med, måste rota fram den tror jag. :)
Tjejer hur går de för er ngr symptom ännu?
Tjejer hur går de för er ngr symptom ännu?