För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
2dagar kvar till Bim! Känns som det spänner i brösten och lite molvärk :) Men så har det ju känts varje månad i över 1årstid, fast nu kanske lite mer än tidigare! Så hoppas hoppas äntligen det är vår tur :) Inget plus än iallafall!
2dagar kvar till Bim! Känns som det spänner i brösten och lite molvärk :) Men så har det ju känts varje månad i över 1årstid, fast nu kanske lite mer än tidigare! Så hoppas hoppas äntligen det är vår tur :) Inget plus än iallafall!
Håller tummarna för oss! Gäller att inte tappa hoppet förrän mensen kommer :))
femte dagen nu med äggvits flytningar men fortfarande bara negativt på al testerna och fortsatt låg temp.
Jag längtar till äl är över då jag kan börja ha sex bara för att det är mysigt igen och inte för att bli geavid ;)
BIM den 14e enligt appen, men tror snarare 12e efter flytningarna, äl testerna har ändå inte visat något. Känns som en evighet ju ???? Beställde hem tidiga tester idag, 4st haha! ....ändå lång väntan!
Ibland undrar jag hur man ska orka ett barn till.
Jag har en son som blir 10 månader om ett par veckor. Han är inne i en fas därhan knappt sover om nätterna och jag gråter mest för att jag är så trött.
I ena stunden vill jag så gärna ha ett barn till för jag vet att alla de bra stunderna är så många fler, men när vi nu är inne på femte natten med 3 timmars osammanhängde sömn så börjar jag direkt fundera på hur fasiken jag ska klara en till. Visserligen är det såklart minst 9 månader kvar till nästa barn kommer, men ändå.
Jag och min man pratade om det inatt när han varit igång till kl 02. Han är inte lika stressad inför det utan föreslog att han skulle vara pappaledig tors-sön varje vecka så det blev lättare för oss båda att reda ut det. Jag är glad att han just nu är den som är mest lösningsfokuserad av oss. Jag bara gråter, typ. Halleda....
Ni som har barn sen tidigare, hur tänker ni kring ännu ett barn? Någon som har barn tätt som också ibland blir osäker?