För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Livmodertappen e ju olika öppen o placerad beroende på var i cykeln du är. Så vid ÄL e den öppen o mjuk för att spermier ska kunna komma in. De kan man känna lätt med fingret. Annars e den stängd o hård.
Livmodertappen e ju olika öppen o placerad beroende på var i cykeln du är. Så vid ÄL e den öppen o mjuk för att spermier ska kunna komma in. De kan man känna lätt med fingret. Annars e den stängd o hård.
Min känns alltid lite mjuk tror jah.... kanske känner på fel ställe haha
Hej har Bim på lördag! Tog ett test idag men helt negativt! Men känner mig tyvärr inte alls gravid heller :( lycka till!
:) hoppas ju att den uteblir. tredje försöket sen spiralen åkte ut nu
Ha känt på min nu i snart 3 månader. Äh äckligt o äckligt men de e ju ens kropp. Men va försiktig med att ha rena händer o kortklippta naglar så du inte tillför ngr bakterier.
Tog tempen nu ba för skojs skull. 37.0 de mina vänner ha ja typ ba när ja e sjuk. Veeet att de e kväll o så nu men brukar ändå inte ha de