För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Vet inte om jag inbillar mig men tycker mig ha olika symptom hela tiden.
Mina bröst har vart ömma sen förra lördagen och nu e de värre. Går knappt att röra dom. Igår kväll börja ja känna värk typ i sittknölarna och de ilar/värker till i ljumskarna, kan knappt sitta still och i morse frös jag som en tok, satt med filt och extra element på jobbet medans jag nu sitter och svettas som en tok.
Va tror ni? kan de vara gravidsymptom eller bara mens på g? Har BIM nu i dagarna. Förra månaden fick jag mensen på dag 24 och det är idag.
Hej, är helt ny här och har precis börjat försöka. Hade inte så jättebra koll på menscykeln, men vet vilken dag jag fick förra gången och fram till denna månaden gjorde cykeln 33dagar lång. Enligt appen jag använder ger det mig en äl idag, har gjort äl-tester sen säkert en vecka tillbaka och ingen har ens varit lite nära. Testade flytningarna i förr-förrgår och i förrgår, då var den väldigt trådig, igår inte det minsta och inte idag heller. Kan jag ha haft äl trots att testerna inte visade någonting? Har precis gjort ett till, man ser ju vart strecket ska dyka upp om man kolla riktigt jäkla noga, men så har det varit hela tiden, så ingen stegring liksom. Vad tror ni? Spökar testerna samtidigt som cykeln varierar? Jag slutade med pillerna i februari!
Jag blev gravid samma månad.
Fick väldigt mycket flytningar igår som var trådiga. Idag var de också trådiga men med lite klumpar också. Känts vattnigt och halt på pappret. Nu har det inte varit nåt på några timmar o då blir jag orolig. Borde jag haft sex igår eller är det stor chans om man har sex idag och i helgen?
Ok never mind, gick på toaletten och då var det återigen såna där trådiga äggviteflytningar så jag antar att jag är fertil nu? Men en jättedum fråga... när flytningar kommer ut på pappret osv känns det som om de inte är kvar där inne för att lättare kunna transportera spermierna? Eller är de där hela tiden nu? Jag vet, korkad fråga :)
Min kille kommer hem ikväll och då tänkte vi mysa, hoppas SÅ att få till det med ägglossningen. Mvh tjejen med typ noll koll :)
Ok never mind, gick på toaletten och då var det återigen såna där trådiga äggviteflytningar så jag antar att jag är fertil nu? Men en jättedum fråga... när flytningar kommer ut på pappret osv känns det som om de inte är kvar där inne för att lättare kunna transportera spermierna? Eller är de där hela tiden nu? Jag vet, korkad fråga :)
Min kille kommer hem ikväll och då tänkte vi mysa, hoppas SÅ att få till det med ägglossningen. Mvh tjejen med typ noll koll :)
Mys på ikväll och imorgon. Är din tapp mjuk och öppen?