Gravida Dec-17 och stannar kvar på FL
Kört färdknäpp flera dagar i rad, ekologiskt hallonbladsavkok, masserat bröstvårtor i över en vecka...så nu skiter jag i det, bebis kommer när den är klar ändå tror jag...så segt o vänta, vill så hemskt gärna se vem som gömmer sig därinne nu! Pojke eller flicka? Hur ser liten ut?? Åhhh vill <3
Trevlig första advent allihop!
12 dagar över tiden här :(
Börjar tro att det inte kommer ngn bebis.
Testat att vila, gå raska promenader, hänga upp gardiner, färdknäpp, akupressur, brutal hinnsvepning. Sammandragningar hela tiden, öppen dryga 2 cm i onsdags, men ingen bebis kommer ju :P
Är ju van att gå över tiden men nu räcker det tycker jag. Pendlar mellan att känna mig ganska ogravid o pigg o vara tröttast i världen. :( :D
Gnäll gnäll o kram på er
Jag har nästan inga sammandragningar alls och när dom väl kommer så är dom väldigt behagliga än så länge. Är inte svullen men är glad för det, kan tycka att det kan få räcka med alla åderbråck jag har. Har haft problem med höfterna några mornar i rad, tydligen gillar inte min kropp att jag ligger på sidan bara. Försöker sova lite på ryggen också. Går väl hyffsat! :D nu är jag i v. 38+0 woohoo... det går framåt sakta men säkert.