• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-09 22:31:13 följande:
    För mig är det samma sak.. Och i mina ögon älskar du inte din man. Du kanske älskar det ni har byggt upp tillsammans och era fina barn ni fått ihop men du älskar honom inte! Du älskar dig själv och det hämningslösa sexet och inget annat.. Ja jo du älskar också dina barn visserligen men säg inte att du älskar din man för då vet du antingen inte vad det betyder eller så har du glömt det genom åren med villa, Volvo och vovve...
    Nyckelorden är "För MIG är det samma sak".

Resten är bara svammel.

Håll dig till hur DU känner och försök inte trycka på andra din upplevelse eller försök diktera hur de känner, det blir bara fel..
  • Anonym (Milfhunter)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-09 22:37:07 följande:
    ja men självklart är sex passion, alla behöver sex annars blir man en riktigt störd jäkel... men jag anser inte att- verkligen älska någon ska blandas ihop med att knulla andra..

Jag har haft sex med en person som jag verkligen älskar och har aldrig i hela mitt liv varit med om bättre sex.. Att ha sex med någon man bara träffar ibland är väl nice och kan sätta igång en del sköna känslor men inte ens i NÄRHETEN av att ha galet skönt sex med den där personen som man känner att man älskar mycket att man bara vill ta den här personen och knulla så hårt och nära och riva den personens rygg att det börjar blöda.. kyssarna blir så heta och passionerade och när man kommer känner man att man skulle kunna göra allt för att få ha det här varje dag och resten av livet.. Vilket man gjorde.. allt för att få ha varandra och allt det sköna och underbara.. ingen kunde komma emellan oss.. och ingen lyckades heller..
    Däremot kan man uppleva det upphetsande utan att det finns känslor att ha sex med andra och det finns par som väljer att ha sex med andra par eller enbart en eller flera extra.
    Inget fel med det om alla delar intresset.
  • Anonym (Intresserad man)
    Anonym (En till) skrev 2017-04-28 23:29:55 följande:

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

Jag är nog som din man. Jag hade också velat se min sambo med en man. Men jag vet inte hur det ska gå till.

Tror inte hon är med på det, hon är mer försiktig som du verkade vara innan TS.

Någon som har någon erfarenhet om hur ni presenterade detta för er sambo/man/maka.
  • Anonym (Älskar min fru)

Jag älskar min fru och har en underbar familj tillsammans med henne. Men har undar alla år varit farsinerad av tanken på att hon ska ha sex med andra män. Nu har det tyvärr bara hänt vid två tillfällen men så härligt. Hon är föresten borta på jobb den här veckan . Man kan ju alltid hoppas på att det händer något????.

• Underhill
    Anonym (En till) skrev 2017-05-07 19:05:22 följande:
    Mäste alltid att man älskar någon och ha sex vara samma sak??

Lust och sex är väl en helt annan sak än kärlek

Jag älskar min man och barn innerligt men ibland är det skönt att bara få vara någon annan och ha helt hämningslöst sex
    Blir det aldrig hämningslöst med din man?
    E vi överens så kör vi
  • Gravid2012
    Underhill skrev 2017-05-17 13:02:48 följande:

Blir det aldrig hämningslöst med din man?

Jo det blir det men inte på det sättet
  • Underhill
    Gravid2012 skrev 2017-05-17 13:43:25 följande:
    Jo det blir det men inte på det sättet
    Ok, som alkoholfritt bubbel :)
    E vi överens så kör vi
  • Gravid2012
    Underhill skrev 2017-05-17 13:53:01 följande:

Ok, som alkoholfritt bubbel :)

Lite så))
  • Underhill
    Gravid2012 skrev 2017-05-17 14:16:33 följande:
    Lite så))
    låter lite trist.
    E vi överens så kör vi
  • Frikostig

Absolut inget konstigt. Det är skönt om båda är med på det. Jag blev tidigt introducerad till detta av en lite äldre dam som jag hade ett förhållande med på 80-talet. Hon var 46 och jag var 23. Hon gillade lite mer vågade sexlekar och hon hade redan två älskare när vi träffades och hon frågade om hon kunde träffa dem ibland. Jag reste mycket i mitt jobb och tyckte väl att det kunde väl gå an då och då, men sedan så märkte vi att vi blev upphetsade av detta och ville prova på det här med cuckolding. Vi visste väl inte att det hette så på den tiden. Det blev en enorm succé kan man nog säga. Det kändes fantastiskt att ligga bredvid henne när hon älskade med en annan. Just väntan var det som var mest upphetsande.Ibland kund jag få vänta i upp till en vecka. Det är väldigt speciellt att sova och vara tillsammans som ett par och medan hon hade sex med andra så hade vi enbart oralsex där hon var den enda som fick komma. Jag kunde ligga hemma och vänta på henne och undra vad hon gjorde och sedan tillfredsställa henne med tungan medan hon berättade vad hon haft för sig.

Hoppas att ni får det lika bra som vi hade detSkrattande

Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra