Inlägg från: Anonym (Mrs Prefect) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mrs Prefect)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Jag har tre älskare (och kanske en till på G).. En av dem är ytterst sporadisk dock...Min man känner till dem och godkänner ;)

• Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2017-05-01 09:30:42 följande:
    Häftig, var brukar du och dina älskare träffas?
    Det har varit på hotell efter en lyxmiddag med en man som verkligen är "älskare med stort Ä"... En annan är ett ex som tror jag är otrogen och vi har träffats hemma.. Tredje är profil i vår stad som vänstrar, vi har träffats på kontoret och hemma... Lite olika alltså ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)
    kattpappan skrev 2017-05-02 14:41:46 följande:

Och nu dog jag lite mer.

Fan. Att jag aldrig lär mig.

Gå inte in i trådar om andras njutning.

Nej, folk som har skönt och njuter är läskigt ;)
  • Anonym (Mrs Prefect)

Nästa vecka har jag sen "lunchdate" med två av mina älskare två dagar i följd... ;)

• Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-07 13:54:26 följande:

Ni som håller på så här jag tror verkligen ni inte vet vad kärlek är och jag tror inte att ni verkligen och innerligt älskar er partner. Ninfår bli hur sura ni vill av vad jag säger men jag har sett det här som ni håller på med med egna ögon och bland mina vänner. Efter de gjort slut och hittar sitt livs kärlek kan det inte fatta att det hållit på som ni gör.

Om man vänder på det...
    Jag träffade min kärlek efter 30 efter tidigare ha letat efter fel män... Så för oss är det den starka kärleken som gör att vi kan leka med gränser..
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-09 22:31:13 följande:
    För mig är det samma sak.. Och i mina ögon älskar du inte din man. Du kanske älskar det ni har byggt upp tillsammans och era fina barn ni fått ihop men du älskar honom inte! Du älskar dig själv och det hämningslösa sexet och inget annat.. Ja jo du älskar också dina barn visserligen men säg inte att du älskar din man för då vet du antingen inte vad det betyder eller så har du glömt det genom åren med villa, Volvo och vovve...
    Nyckelorden är "För MIG är det samma sak".

Resten är bara svammel.

Håll dig till hur DU känner och försök inte trycka på andra din upplevelse eller försök diktera hur de känner, det blir bara fel..
  • Anonym (Mrs Prefect)
    A dreamer skrev 2017-06-16 10:02:10 följande:

Har också försökt övertala min sambo att hitta ngn att ha sex med vid sidan om men hon vågar inte. Idéen tänder mig enormt. Som andra i tråden vill hon men hon är rädd att det kanske utvecklas till att hon blir förälskad eller att det inte är den livsstil som en mamma ska/borde ha... Ganska säker på om hon hade testat hade hon gillat det. Skulle förhoppningsvis förbättra våra sexliv.

Är hon orolig att bli förälskad skulle jag dra öronen åt mig..

Självklart skall en mamma inte ligga runt med andra män, det är ju det som gör det så upphetsande! ;)
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra