Min man tänder på att jag har sex med andra
Absolut inget konstigt. Det är skönt om båda är med på det. Jag blev tidigt introducerad till detta av en lite äldre dam som jag hade ett förhållande med på 80-talet. Hon var 46 och jag var 23. Hon gillade lite mer vågade sexlekar och hon hade redan två älskare när vi träffades och hon frågade om hon kunde träffa dem ibland. Jag reste mycket i mitt jobb och tyckte väl att det kunde väl gå an då och då, men sedan så märkte vi att vi blev upphetsade av detta och ville prova på det här med cuckolding. Vi visste väl inte att det hette så på den tiden. Det blev en enorm succé kan man nog säga. Det kändes fantastiskt att ligga bredvid henne när hon älskade med en annan. Just väntan var det som var mest upphetsande.Ibland kund jag få vänta i upp till en vecka. Det är väldigt speciellt att sova och vara tillsammans som ett par och medan hon hade sex med andra så hade vi enbart oralsex där hon var den enda som fick komma. Jag kunde ligga hemma och vänta på henne och undra vad hon gjorde och sedan tillfredsställa henne med tungan medan hon berättade vad hon haft för sig.
Hoppas att ni får det lika bra som vi hade det