• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Pussan
    Anonym (En till) skrev 2017-04-29 08:55:17 följande:
    Vi har tittat på den ihop ibland, det är faktiskt rätt upphetsande
    Visst är det en kick! Absolut bland det mest upphetsande man kan göra tycker jag också
  • Pussan
    Croixz skrev 2017-04-29 17:47:12 följande:

Din man är en cuckold.

Den ultimata njutningen som kommer få honom att komma så hårt är om du tar skilsmässa, gifter dig med en man med större kuk, får full vårdnaden om era barn och får honom att betala underhåll resten av sitt liv.

Finner du sarkasmer vara en bra ersättning för förståelse?
  • Anonym (Emma.b.)

Jag tycker det låter som en härlig upplevelse, inte konstigt alls.

Min sambo och jag har gärna trekanter med en extra man. Sambon vill delta (och jag vill att han deltar!), men som förspel tittar han på mig och den andra mannen när vi hånglar och klär av oss. Sedan går jag + extrakillen till sovrummet och börjar ligga, och efter ett tag ansluter min sambo med ett härligt stånd.

Vi brukar inte filma, men jag brukar återberätta för min man vad vi gjorde vilket alltid gör honom kåt.

• Gravid2012
    Anonym (Emma.b.) skrev 2017-04-30 00:09:43 följande:

Jag tycker det låter som en härlig upplevelse, inte konstigt alls.

Min sambo och jag har gärna trekanter med en extra man. Sambon vill delta (och jag vill att han deltar!), men som förspel tittar han på mig och den andra mannen när vi hånglar och klär av oss. Sedan går jag + extrakillen till sovrummet och börjar ligga, och efter ett tag ansluter min sambo med ett härligt stånd.

Vi brukar inte filma, men jag brukar återberätta för min man vad vi gjorde vilket alltid gör honom kåt.

Precis som min man han älskar att få höra om hur det gick till.

Det tänder han enormt
  • snuttplutt

Intressant. Mannen är störd och konstig som vill detta. Men kvinnan som faktiskt ligger med de andra männen, och tänder på det. Hon uppmuntras Glad

• Anonym (.)
    snuttplutt skrev 2017-04-30 08:20:07 följande:

Intressant. Mannen är störd och konstig som vill detta. Men kvinnan som faktiskt ligger med de andra männen, och tänder på det. Hon uppmuntras 

Är det konstigt att hon uppmuntras? Hon gick sin man till mötes, och upptäckte att hon gillade det?

Däremot de som rackar ner på mannen förstår jag mig inte på. Det här verkar vara nån fetisch, typ cuckold, som jag själv inte delar, men den är väl inte konstigare än lack o läder, bdsm eller nån annat? Så länge alla njuter är det ju vara att köra på.
  • snuttplutt
    Anonym (.) skrev 2017-04-30 08:26:54 följande:
    Är det konstigt att hon uppmuntras? Hon gick sin man till mötes, och upptäckte att hon gillade det?

Däremot de som rackar ner på mannen förstår jag mig inte på. Det här verkar vara nån fetisch, typ cuckold, som jag själv inte delar, men den är väl inte konstigare än lack o läder, bdsm eller nån annat? Så länge alla njuter är det ju vara att köra på.
    Frågar du MIG om jag tycker det är konstigt? Nej, det var det som var vitsen med mitt inlägg. Om hon gillar det så är det ju bra. Däremot var det inte lika bra att HAN gillar det.
  • FilurenFnupp

Jag finns tillgänglig som extra man för Er som vill prova detta.

Kik: filuren_76
  • Anonym (Kille anonym)
    Gravid2012 skrev 2017-04-30 07:54:41 följande:

Precis som min man han älskar att få höra om hur det gick till.

Det tänder han enormt

Jag skulle älska att höra min tjej berätta hur det gick till med, precis som din man. :) Nu har hon inte haft sex med andra men tanken kittlar. :)
  • Anonym (Frågvis)

Hej!

Har har en fråga till trådstartaren "En till":

Hur gamla var ni när ni testade en extra kille första gången och hur gamla är ni nu?

Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra