• Pussan

Min man tänder på att jag har sex med andra

Nej det är väl härligt!? Din man önskar se dig njuta, gör det!

• Pussan
    Anonym (En till) skrev 2017-04-29 08:55:17 följande:
    Vi har tittat på den ihop ibland, det är faktiskt rätt upphetsande
    Visst är det en kick! Absolut bland det mest upphetsande man kan göra tycker jag också
  • Pussan
    Croixz skrev 2017-04-29 17:47:12 följande:

Din man är en cuckold.

Den ultimata njutningen som kommer få honom att komma så hårt är om du tar skilsmässa, gifter dig med en man med större kuk, får full vårdnaden om era barn och får honom att betala underhåll resten av sitt liv.

Finner du sarkasmer vara en bra ersättning för förståelse?
  • Pussan
    Anonym (En till) skrev 2017-04-30 23:35:25 följande:

Faktiskt väldigt tillfredsställande och upphetsande, det är både upphetsande och intressant och se hur han gör.

Men ska man ge sig in i dessa lekar så får man dels känna sin man väl och se till att inte vara svartsjuka för då skulle det inte funka..

Så sant, båda svaren. Det är så upphetsande att se sin man knulla en annan. Och lika häftigt att han får se någon annan knulla mig.
    Men det kräver förstås att vi båda är helt klara på att det ¨bara¨ handlar om sex.
  • Pussan
    snuttplutt skrev 2017-05-01 08:55:56 följande:
    Uppfriskande att höra att det finns kvinnor som inte tycker att mäns sexualitet är nåt fult.
    Brukar annars ofta låta så. Kvinnors sexualitet är vackert. Mäns sexualitet... tja...
    Det är absolut ingen skillnad på män o kvinnor i det fallet, vi borde alla bli bättre på att bara njuta och inte hänga upp oss på gamla föreställningar.
  • Pussan
    Anonym (En till) skrev 2017-05-01 20:58:07 följande:
    Ja det älskar min man med, speciellt när någon har kommit i mig så vill han snabbt ta mig och han kommer väldigt fort då med

Och man blir väldigt blöt själv
    Visst är det härligt, blir kåt av bara tanken
  • Pussan
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-05-07 10:38:18 följande:

Nästa vecka har jag sen "lunchdate" med två av mina älskare två dagar i följd... ;)

Härligt. Långlunch då alltså...
  • Pussan
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-09 22:31:13 följande:
    För mig är det samma sak.. Och i mina ögon älskar du inte din man. Du kanske älskar det ni har byggt upp tillsammans och era fina barn ni fått ihop men du älskar honom inte! Du älskar dig själv och det hämningslösa sexet och inget annat.. Ja jo du älskar också dina barn visserligen men säg inte att du älskar din man för då vet du antingen inte vad det betyder eller så har du glömt det genom åren med villa, Volvo och vovve...
    Du har alltså tolkningsrätten på vad det innebär att älska? 
    ¨En till¨ ska bara rätta in sig efter dina spydigheter?
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra