• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Anonym (Sex med en annan man)

Jag fantiserar om att se min man ha sex med en annan man...han är inte helt emot tanken

• Anonym (saknar det)
    Anonym (Sex med en annan man) skrev 2017-05-07 13:58:00 följande:

Jag fantiserar om att se min man ha sex med en annan man...han är inte helt emot tanken

Det önskar jag min också vill.. Men är inte där än
  • Anonym (En till)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-07 13:54:26 följande:

Ni som håller på så här jag tror verkligen ni inte vet vad kärlek är och jag tror inte att ni verkligen och innerligt älskar er partner. Ninfår bli hur sura ni vill av vad jag säger men jag har sett det här som ni håller på med med egna ögon och bland mina vänner. Efter de gjort slut och hittar sitt livs kärlek kan det inte fatta att det hållit på som ni gör.

Mäste alltid att man älskar någon och ha sex vara samma sak??

Lust och sex är väl en helt annan sak än kärlek

Jag älskar min man och barn innerligt men ibland är det skönt att bara få vara någon annan och ha helt hämningslöst sex
  • Anonym (Mrs Prefect)

Ni som håller på så här jag tror verkligen ni inte vet vad kärlek är och jag tror inte att ni verkligen och innerligt älskar er partner. Ninfår bli hur sura ni vill av vad jag säger men jag har sett det här som ni håller på med med egna ögon och bland mina vänner. Efter de gjort slut och hittar sitt livs kärlek kan det inte fatta att det hållit på som ni gör.

Om man vänder på det...
    Jag träffade min kärlek efter 30 efter tidigare ha letat efter fel män... Så för oss är det den starka kärleken som gör att vi kan leka med gränser..
  • Anonym (Milfhunter)

Sex är så mycket mer än kärlek, det är passion.
  • Pussan
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-05-07 10:38:18 följande:

Nästa vecka har jag sen "lunchdate" med två av mina älskare två dagar i följd... ;)

Härligt. Långlunch då alltså...
  • Anonym (Fia)
    Anonym (En till) skrev 2017-05-07 19:05:22 följande:
    Mäste alltid att man älskar någon och ha sex vara samma sak??

Lust och sex är väl en helt annan sak än kärlek

Jag älskar min man och barn innerligt men ibland är det skönt att bara få vara någon annan och ha helt hämningslöst sex
    För mig är det samma sak.. Och i mina ögon älskar du inte din man. Du kanske älskar det ni har byggt upp tillsammans och era fina barn ni fått ihop men du älskar honom inte! Du älskar dig själv och det hämningslösa sexet och inget annat.. Ja jo du älskar också dina barn visserligen men säg inte att du älskar din man för då vet du antingen inte vad det betyder eller så har du glömt det genom åren med villa, Volvo och vovve...
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Milfhunter) skrev 2017-05-08 06:35:43 följande:
    Sex är så mycket mer än kärlek, det är passion.
    ja men självklart är sex passion, alla behöver sex annars blir man en riktigt störd jäkel... men jag anser inte att- verkligen älska någon ska blandas ihop med att knulla andra..

Jag har haft sex med en person som jag verkligen älskar och har aldrig i hela mitt liv varit med om bättre sex.. Att ha sex med någon man bara träffar ibland är väl nice och kan sätta igång en del sköna känslor men inte ens i NÄRHETEN av att ha galet skönt sex med den där personen som man känner att man älskar mycket att man bara vill ta den här personen och knulla så hårt och nära och riva den personens rygg att det börjar blöda.. kyssarna blir så heta och passionerade och när man kommer känner man att man skulle kunna göra allt för att få ha det här varje dag och resten av livet.. Vilket man gjorde.. allt för att få ha varandra och allt det sköna och underbara.. ingen kunde komma emellan oss.. och ingen lyckades heller..
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-09 22:37:07 följande:
    ja men självklart är sex passion, alla behöver sex annars blir man en riktigt störd jäkel... men jag anser inte att- verkligen älska någon ska blandas ihop med att knulla andra..

Jag har haft sex med en person som jag verkligen älskar och har aldrig i hela mitt liv varit med om bättre sex.. Att ha sex med någon man bara träffar ibland är väl nice och kan sätta igång en del sköna känslor men inte ens i NÄRHETEN av att ha galet skönt sex med den där personen som man känner att man älskar mycket att man bara vill ta den här personen och knulla så hårt och nära och riva den personens rygg att det börjar blöda.. kyssarna blir så heta och passionerade och när man kommer känner man att man skulle kunna göra allt för att få ha det här varje dag och resten av livet.. Vilket man gjorde.. allt för att få ha varandra och allt det sköna och underbara.. ingen kunde komma emellan oss.. och ingen lyckades heller..
    ...Och det här är, vad ni inte fattar...
  • Pussan
    Anonym (Fia) skrev 2017-05-09 22:31:13 följande:
    För mig är det samma sak.. Och i mina ögon älskar du inte din man. Du kanske älskar det ni har byggt upp tillsammans och era fina barn ni fått ihop men du älskar honom inte! Du älskar dig själv och det hämningslösa sexet och inget annat.. Ja jo du älskar också dina barn visserligen men säg inte att du älskar din man för då vet du antingen inte vad det betyder eller så har du glömt det genom åren med villa, Volvo och vovve...
    Du har alltså tolkningsrätten på vad det innebär att älska? 
    ¨En till¨ ska bara rätta in sig efter dina spydigheter?
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra