• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • Anonym (Utlånad)

Jag är 31 min make 37 och den äldre herren 54

• Ztiff2
    Anonym (Utlånad) skrev 2023-09-28 14:13:39 följande:

Jag är 31 min make 37 och den äldre herren 54

Underbart ! Glad för er skull ! Kul när tjejen får utleva sin sexualitet  :)
  • Anonym (Utlånad)
    Ztiff2 skrev 2023-09-28 14:41:58 följande:
    Underbart ! Glad för er skull ! Kul när tjejen får utleva sin sexualitet  :)
    Japp, helt otroligt vad bra det funkar för oss. En rejäl höjjare av sexliv och spänning i vårat äktenskap. 
    Maken och jag har ett väl fungerande sexliv och jag har absolut inget att klaga på men med min låneman är det helt annorlunda. Han blir oerhört kåt på mig och att jag är så pass yngre.  Känner mig så sexig när jag är med honom.  Det är som om han inte riktigt förstått att han får ligga med en sån som mig. Han är väldigt mån om mig och att jag ska ha det bra. 
  • Ztiff2
    Anonym (Utlånad) skrev 2023-09-28 15:35:35 följande:
    Japp, helt otroligt vad bra det funkar för oss. En rejäl höjjare av sexliv och spänning i vårat äktenskap. 
    Maken och jag har ett väl fungerande sexliv och jag har absolut inget att klaga på men med min låneman är det helt annorlunda. Han blir oerhört kåt på mig och att jag är så pass yngre.  Känner mig så sexig när jag är med honom.  Det är som om han inte riktigt förstått att han får ligga med en sån som mig. Han är väldigt mån om mig och att jag ska ha det bra. 
    Underbart ! Hoppas vi kan smitta av oss på andra att uppleva detta:) älskar allt inför och bilderna efter när hon är på äventyr :)
  • Patrix

Vanligare än man tror har jag förstått. Undrar om det är vanligt att älskaren vet att maken vet? Eller tror dom att hon är ute och prasslar?

• Robert 832

Det börjar bli vanligare även om det fortfarande är ganska ovanligt. Jag lever så men i mitt förhållande är det kvinnan som är drivande, väljer själv ut vem, när och hur ofta.
    Det är väldigt upphetsande för oss båda men också på vissa plan en praktisk lösning.

• Anonym (info)
    Anonym (En till) skrev 2017-04-28 23:29:55 följande:
    Min man tänder på att jag har sex med andra

Jag tänder levande ljus i december.
  • Patrix

Vi lever oxå så, hon har fritt spelrum, men inte något hemligt

• Anonym (Q 40+)

Ja, jag har upplevt, och upplever alltjämt, något liknande.

Nej, för mig är det inte alls något konstigt.
    Det är nog vanligare än de flesta tror och jag har själv funnit att det är ännu vanligare och sker mera öppet i många andra länder, t ex mina egna erfarenheter från t ex Frankrike bekräftar detta mycket tydligt. 

Jag har inte möjlighet skriva utförligt om det, för det skulle förmodligen bli ganska mycket upprepning av vad jag tidigare har skrivit.

Jag har skrivit om det här i en annan tråd (skrivit jättemycket när jag ser tillbaka på det...),
    du kanske redan har sett det?

www.familjeliv.se/forum/thread/80966857-hjalp-min-man-tander-pa-att-jag-ar-med-andra-man/5/nick/82325724
    Jag använde samma anonyma signatur. Klicka på "Visa endast" om du vill läsa vad jag har skrivit.

• Gbgkillen73a
    Anonym (Milfkvinna) skrev 2023-09-27 00:46:04 följande:

Jag och min man går i lite annorlunda tankebanor. Min man skulle vilja ha en kille till, just för att han inte orkar med min stora sexdrift. Jag kan ha sex varje dag men min man orkar inte lika ofta, mycket pga hans chefsjobb som kräver mycket samt att han jobbar lite olika skift och måste iväg tidigt på morgonen vissa veckor.

Min man har inte direkt sagt att han går igång på att någon annan knullar mig, utan mer att han skulle vilja göra det skönt för mig med en extrakille då jag oftast fortfarande är väldigt kåt när han kommit. 

Jag har extremt svårt att komma och har accepterat läget, men jag får aldrig ett riktigt avslut om ni förstår hur jag menar. Min man är väldigt duktig på att göra det skönt för mig på alla vis, men jag har en psykisk spärr som sätter stopp. Jag är 40+ så vet.

Vissa gånger håller han enbart på med mig, både slickar, leker med fingrarna och leksaker och det som har utvecklats under vårt förhållande är att han har lyckats ge mig fontänorgasm när han fistade mig, detta efter att vi hade haft en grym 69 samt penetrationsex flera olika ställningar och han kommit i mig.

Jag undrar också hur man hittar en extra man utan att hänga ut sig själv. Jag vill ju känna att jag kan tända på personen utseendemässigt samt veta att han inte bär på könssjukdomar.

Ni kan hitta en extra man på flera olika sätt. Jag ser flera par som söker på bland annat Hemligg. Jag har träffat några olika par där kvinnan träffat mig för att hennes sexlust är högre än mannens. Diskreta sköna träffar med helt vanliga Svensson-par. Tänk om grannarna visste vad vi höll på med. 😉
Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra