• Anonym (En till)

Min man tänder på att jag har sex med andra

Har en fråga till er där ute.... Jag vet inte om det är vanligt men min man började för några år sedan prata om att jag skulle ha sex med andra män och han fick bara se på. Och efter ett tag bestämde vi för att prova, jag var väl rätt negativ till det först för att jag var rädd att det skulle bli konstigt men i vilket fall så bjöd vi hem en kille som verkade trevlig och efter en stunds prat så gick jag och han iväg till sovrummet medans min man fick vänta med att komma och se på det kändes lite olustigt först. Väl i sovrummet så tog det inte lång tid innan han fick av mig kläderna och han började knulla mig.

Efter en stund kom min man och satt och tittade på och filmade oss. Hade aldrig trott att jag skulle få en sådan kick utav detta jag gick helt igång på.det. Och när han inte orkade mer så var det min mans tur

Någon som har upplevt något liknande??

Eller tycker ni det är konstigt??

• Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra
  • CatMan

Och nu dog jag lite mer.

Fan. Att jag aldrig lär mig.

Gå inte in i trådar om andras njutning.

• Anonym (Mrs Prefect)
    kattpappan skrev 2017-05-02 14:41:46 följande:

Och nu dog jag lite mer.

Fan. Att jag aldrig lär mig.

Gå inte in i trådar om andras njutning.

Nej, folk som har skönt och njuter är läskigt ;)
  • Bobby Clarke

Eller hur. Ser att du precis som jag tar för dig och njuter ;)

quote=77642749][quote-nick]Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-05-02 17:04:31 följande:[/quote-nick]Nej, folk som har skönt och njuter är läskigt ;)[/quote]

• Anonym (Milfhunter)
    svenskitelge skrev 2017-05-02 13:41:36 följande:

Jag och min fru började med det för några månader sedan.
    Vi har träffat män och par både hemma, hotell och klubb.
    Jag älskar att se min fru ha en annan man och hon gillar att se mig med en annan kvinna.
    Hittills gör vi allt tillsammans förutom senast då vi var på en kryssning och vi var i varsin hytt och delade på ett par vid en stund innan vi knullade tillsammans alla 4.
    Vi har dock en regel att inget sprut i fittan, varken för mig eller henne.

Bra regel, hur gamla är ni om man får fråga?
  • svenskitelge
    Anonym (Milfhunter) skrev 2017-05-02 19:19:37 följande:
    Bra regel, hur gamla är ni om man får fråga?
    Hon 34, han 45, varit ett par i 13
  • Anonym (Milfhunter)
    svenskitelge skrev 2017-05-03 12:40:12 följande:
    Hon 34, han 45, varit ett par i 13
    Så inge sprut i , då kör ni utan gummi?
    Det går ju utmäkrt att pumpa ut det utanför det är ju rätt upphetsande för båda. :)
  • svenskitelge
    Anonym (Milfhunter) skrev 2017-05-04 19:56:04 följande:
    Så inge sprut i , då kör ni utan gummi?
    Det går ju utmäkrt att pumpa ut det utanför det är ju rätt upphetsande för båda. :)
    När vi är med par kör vi utan gummi om det är ok för alla parter, räcker att det är en som vill ha gummi då är det det som gäller.
    Dessutom är det ju mer visuellt upphetsande för alla att se sprutet.
    Singelkillar har vi alltid kondom med, men de brukar ändå spruta utanför/på
  • Anonym (Mrs Prefect)

Nästa vecka har jag sen "lunchdate" med två av mina älskare två dagar i följd... ;)

• Anonym (Fia)

Be han dra åt helvete!

• Anonym (Fia)

Ni som håller på så här jag tror verkligen ni inte vet vad kärlek är och jag tror inte att ni verkligen och innerligt älskar er partner. Ninfår bli hur sura ni vill av vad jag säger men jag har sett det här som ni håller på med med egna ögon och bland mina vänner. Efter de gjort slut och hittar sitt livs kärlek kan det inte fatta att det hållit på som ni gör.

Svar på tråden Min man tänder på att jag har sex med andra