• Michelito

Hur mycket har ni kvar efter ni betalt alla räkningar?

Hej.

Hur mycket har ni att röra er med efter ni betalt alla räknigar?

Vill se hur mycket olika inkomster vi har.

Är det en bra månad, har jag in ca över 27 i månaden.

Tillsammans med sambon brukar vi ha in ca 35- 38 tusen/månaden.

Efter jag betalt räkningar har jag ca 22 tusen över.

Vill tilläga att jag tidigare levt på socialen i många år och det är inget fel i det. Kram på er!

• Svar på tråden Hur mycket har ni kvar efter ni betalt alla räkningar?
  • Peter1962
    lessman skrev 2017-03-30 18:01:15 följande:

jag har för lite kvar och skiter tootalt i hur mycket du har kvar, dinakramar vill jag inte ha.

Du kanske ska svara i trådar som intresserar dig.
  • Anonym (Von kosing)

Ca 40 000:- över varje månad.

• Anonym (Joakim Von Anka)
    Anonym (Von kosing) skrev 2017-03-31 17:17:21 följande:

Ca 40 000:- över varje månad.

Varierar då min lön är provisionsbaserad.

Pendlar mellan 70-100 000 kronor.
  • Anonym (..)

Är ensamstående med ett barn på halvtid. Har ut cirka 22300:-, har efter allting är betalt cirka 11000:- kvar. Sen köper jag mat för kanske 2000:- i månaden, bensin för max 500:- och sparar en del. Jag klarar mig bra iallafall.

• FuckGoggleAskMe
    Michelito skrev 2017-03-30 12:39:26 följande:
    Allt som du betalar för i månaden. Tex hyra, el, försäkringar, bredband, telefon, TV mm

Allt som jag betalar för i månaden innefattar ju även tex mat och bensin som är standardkostnader. Är det "räkningar"!
  • Anonym (Bea)

Fasta kostnader: alltid under 10 000 i  månaden. Kvar till resten: (sparande, mat nöjen, resor): 50-70 000.

• Anonym (Bea)
    Anonym (Bea) skrev 2017-04-01 00:00:08 följande:

Fasta kostnader: alltid under 10 000 i  månaden. Kvar till resten: (sparande, mat nöjen, resor): 50-70 000.

Glömde: nu har vi tagit över ett sommarhus så då är våra fasta kostnader några tusenlappar högre. 2-3000 i månaden. Så max 13 000 i fasta kostnader då.
  • entjej

Det är sjukt vad många som har massor av pengar kvar. Det är väl bl a detta jobbskatteavdrag medan människor dör för tidigt pga besparingar i vården ex cancerutredningar som tar månader.Och inte konstigt att huspriserna fortsätter att stiga. Dom pengarna och nästan ingen ränta.

Svar på tråden Hur mycket har ni kvar efter ni betalt alla räkningar?