När man läser visa trådar här på Familjeliv blir man förskräckt.
Såvkallade Feminister som är rabiata manshatare, undrar bara när alla normala feminister/kvinnor skall förstå att det är dessa kvinnliga ytterligheter som förstör för kvinnor, kanske Naiv men jag tror faktiskt de flesta männen vill och önskar få ett jämlikt samhälle för alla lika lön ja alla de saker som är ojämna idag.
Men ärligt att då inte vilja göra lumpen näää det gagnar inte kvinnors sak, finns säkert många områden inom det militära som INTE kräver att ni skall ner till stridsområde, för mig känns det ganska naturligt, är du medborgare i detta land så får du fan ställa upp för det på alla sätt du kan OM det krävs, och som någon pajas skrev skjuta fienden i benet ÄR du helt dum i huvudet, när jag gjorde lumpen och det är ett bra tag sedan fick vi lära oss många sätt att oskadliggöra fienden, och en sak är klar efter den behandlingen kunde han inte klaga för han var död, nää döda eller dödas så enkelt är det i krig, ni ser väl för fan på tv om de som strider runt om i världen tror ni på fullt allvar att någon bryr sig om att hjälpa eller inte skada fienden för mycket när det smäller runt om kring dig,
en liten sak till, de som var yrkesmilitärer INNAN våra kära politiker tog fram mysbrallorna var väldigt attraktiva på arbetsmarknaden strukturer inom det militära passar den privata marknaden så in gör lumpen se till att de ger bra utbildning och kliv vidare i livet, ganska enkelt i mina ögon