För oss med BIM i april 2017
Fick + igår på BIM efter tre försök :)
Såhär såg testet ut, det är med den känsligaste från clearblue (6 dagar innan kan man testa säger det). Dock var strecket rätt svagt..
Fick + igår på BIM efter tre försök :)
Såhär såg testet ut, det är med den känsligaste från clearblue (6 dagar innan kan man testa säger det). Dock var strecket rätt svagt..
Visst sjutton är det väl ett svagt streck där????
Idag kom min mens med buller och brak så nu satsar jag på maj!
Idag var testet mycket svagare än igår så antar att det inte är något ändå...
Här är testerna fortsatt negativa
Skakar men visst är detta ett plus?
Nu fick jag det verkligen bekräftat!
Hur många är vi nu kvar som väntar? Känns som det snart är dags att gå över i maj tråden.
[quote=77636190][quote-nick]orzia1 skrev 2017-04-29 19:54:14 följande:[/quote-nick]Hur många är vi nu kvar som väntar? Känns som det snart är dags att gå över i maj tråden.[/quote}
Jag! :)
Jag :)
Testade nyss, visst är det ett svagt streck?
Bim+8 negativt. Dessutom lite rosa på pappret imorse, så nu kommer väl mensen. Känns iofs helt ok, kan man börja om igen.
Jag hoppar också över i maj, har mensvärk, negativa tester och nu är april snart slut
Någon som kan länka till majtråden?
Jag kommer även göra en tråd om min mens kommer, för oss som har svårt att bli gravida och som har försökt minst 5 månader, vi är ju några stycken (tyvärr) som har hängt med sen ngr månader tillbaka.
Jag har gjort en tråd nu som heter "Vi som försökt 6 månader eller mer" om nån av er som försökt lite längre vill pratas där :)