• orzia1

För oss med BIM i april 2017

MariaKristine skrev 2017-04-18 16:12:38 följande:

Det tog sig på andra försöket :)

Bf 27 december! ( Enligt mina beräkningar) Hoppas många får fina plus denna månaden <3

Grattis
  • orzia1

[quote=77605869][quote-nick]FridaB92 skrev 2017-04-19 08:10:58 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser. Hoppas det blir starkare . Och inte är spökstreck

• orzia1
    Snultan skrev 2017-04-19 08:52:55 följande:

Härligt med flera plus! :)

Jag inväntar fort domen. Mens eller graviditet? Jag har NOLL symtom förutom att jag är väldigt trött MEN har en febrig treåring som sover dåligt så det är verkligen inte konstigt. Dessutom är vi lediga och bortresta så blir ju mer intensivt allting.

Cd 29 idag. Känner mig "våt" därnere ursäkta infon... snälla snälla snälla låt de va nåt positivt!

Håller tummarna. När är du hemma o kan testa?

Jag brukar tyvärr bli våt dagarna innan mens, men brukar du inte det så är det kanske ett bra tecken.
  • orzia1

Nu har mina ägglossningstester blivit svaga igen så får räkna testet igår som positivt. Har ägglossning ont igår och idag så kan nog stämma. Nu hoppas jag på att de hittar rätt och att ägget släpper in en lämplig kandidat.

• orzia1
    Annaivarson skrev 2017-04-20 08:22:06 följande:

Är det nära för den är starkare i verkligheten? Min mens hoppade över denna månad men testar negativt på graviditetstest så tänker om ägglossningen kommer iallafall

Ja det är nära. Har du test hemma så testa typ 2 ggr per dag.
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-04-20 08:04:42 följande:

Cd 30. Ingen mens. Ingen mensvärk. *håller tummarna*

Låter hoppfullt. Hoppas för dig
  • orzia1

Om ngn vill köpa tester så säljer jag en del av mina,köpte av en kompis och kommer ej behöva alla, har typ 100 st hemma ha ha. Och ju fler jag har hemma,ju mer testar jag
     Pris 4 kr per test plus porto, har både ägglossning och graviditetstest

• orzia1
    OFrasisO skrev 2017-04-20 14:25:39 följande:

En liten fråga som någon kanske kan svara på. Jag är inte helt van vid att använda ägglossningstest. Jag har såna vanliga stickor som bara visar två streck. Bör man ta dem 2 ggr om dagen eller räcker det med en?

Jag fick positivt i måndags morse. Men vet ju egentligen inte om det var positivt redan skönast kväll kanske då det var ett halvstarkt streck på söndag morgon. Det blir ju svårt att veta "exakt" när ägglossningen sker :/

Jag har väldigt oregelbunden ägglossning, den kommer aldrig på samma cd, jag testar med ett test varje dag från cd 7 och när jag börjar få stegring (lite starkare streck men ej positivt) så testar jag 2-3 test per dag. Men man gör ju som man vill
  • orzia1
    MissAhlman skrev 2017-04-20 13:01:53 följande:

Hej!

Hoppar in i denna i gruppen i hopp om att det tar sig denna gången.
    Positivt ägglossningstest den 17/4 och hade oskyddat sex den 14 samt den 19. Tror ni jag kan bli gravid ändå trots det inte är "spot on" ägglossningsdagen?

Ja simmarna kan överleva många dagar där inne så det finns en chans att det tar sig
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017