• orzia1

För oss med BIM i april 2017

Emmie79 skrev 2017-04-07 06:36:46 följande:

Orkade inte hålla på och tolka streck som knappt syntes så jag köpte ett digitalt test och det blev positivt! Står "Gravid 1-2" (men jag borde vara i vecka 5).

(Bim+5 eller Bim+1 beroende på hur man räknar.)

Kan knappt tro att det är sant. Testade ju negativt hos gyn i måndags och pyttepyttesvagt plus (som blev starkare efter några timmar) igår. Så ni som testar negativt, fortsätt testa om inte mensen kommer!

Grattis, vad härligt att läsa
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-04-07 07:43:46 följande:

Då var den fertila perioden slut och vi har legat på så tror det finns goda chanser ÄVEN OM jag denna månad inte har tagit äl test men haft känningar plus att jag gått på tidigare uträkningar. Denna månad har vi således inte försökt aktivt dvs med test och dylikt och har dessutom inte tänkt så mkt på det vilket har varit så skönt. Man blir ju galen av sånt här. Nu börjar den långa resan till bim, tur man är så pass upptagen till dess att man kanske inte kommer tänka på det. Jag är försiktigt optimistisk men ändå rätt neutral.

Bim preliminärt 17/4.

Finns de fler från Mars-tråden här?

Vink vink. Nu tycker jag INTE vi ska ses i fler bim trådar, utan i en bf istället.
  • orzia1
    Snultan skrev 2017-04-07 12:02:09 följande:

Ja eller hur! Hur ligger du till i cykeln?

Mensen tog slut i tisdags, och jag åt sista ägglossningtabletten i torsdag, nu inväntar vi ägglossning , som borde bli runt nästa helg. Om den inte blir sen denna månaden igen och kommer på cd 20..

Vet inte om de skrev innan, men vilken sida om ägglossningen är du?
  • orzia1
    Jooosen skrev 2017-04-07 17:09:05 följande:

Spottings typ! Fan!!!!! Fast Kanake inte ska klaga med tanke på vad som händer i Stockholm just nu

Nej man får lite perspektiv när sånt händer. Vid varje attack tänker jag, jag vill nog inte sätta fler barn till denna värld
  • orzia1
    Jooosen skrev 2017-04-07 17:09:05 följande:

Spottings typ! Fan!!!!! Fast Kanake inte ska klaga med tanke på vad som händer i Stockholm just nu

Nej man får lite perspektiv när sånt händer. Vid varje attack tänker jag, jag vill nog inte sätta fler barn till denna värld
  • orzia1
    Maramba skrev 2017-04-07 20:35:04 följande:

Kan det verkligen vara sant att på 14e försöket var det äntligen dags för oss??? Tredje testet ikväll. Alla ser likadana ut.

Åhh där är ett streck. Hoppas det blir starkare om ngn dag.
  • orzia1
    Anonym (Cc) skrev 2017-04-08 12:19:09 följande:

Men nidis Bim+2 är väl ändå försent för det el?

Inte om du fått sen ägglossning. Fick det på CD 20. Och har 28-30 dagar så rent teoretiskt hade jag kunnat få nidis där vid bim
  • orzia1
    DellaM skrev 2017-04-08 12:33:53 följande:

Idag bim+6 kom min mens, about time ! Slipper jag spekulera nå mer!

Tråkigt men samtidigt skönt att slippa hoppas. Hoppas det tar sig nästa månad för er.
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-08 13:59:16 följande:

Finns det fler här som väntar på ÄL? :)

Min bör komma på fredag typ. Själv?
  • orzia1
    LifeOfBullshit skrev 2017-04-08 22:39:52 följande:

Nehej där kom mensen... Får hoppa över till Maj-tråden! Lycka till ni som är kvar här! Hoppas vi slipper ses i nästa tråd!

Nej vad tråkigt. Hoppas på en tidig 2018 bebis för er.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017