-
Man kan inte tänka för mycket på det, alltså kroppen blir inte varken mer eller mindre gravid för man tänker eller hoppas, däremot kan det för ens egna psyke vara bra att ha annat att sysselsätta sig med i väntan på plus, men inte så lätt,när man hoppas och längtarSofiiakarin skrev 2017-04-13 19:33:37 följande:Visst känns de märkligt. O känns som kroppen gör lite så för man tänker så mycket på att få ett plus... all lycka till dig vännen <3
-
Hoppas du har ägglossning nu i dagarnajhk88 skrev 2017-04-13 19:30:30 följande:
Jag har testat med ÄL-test sedan dag 10 efter första blödningsdagen efter missfall i v 6. Har inte fått starkare än så här... Hade sådan smärta igår kväll så tror faktiskt att ÄL var då. Ikväll har brösten börjat ömma som de brukar efter/i samband med ÄL. Så räknar med att ÄL var igår. Nu startar den oändliga väntan på BIM... ????
-
GrattisAviva skrev 2017-04-13 21:28:54 följande:
Bim skulle varit idag , testade positivt :D!!!! Bf 21/12
GRATTIS till alla plus och håller tummarna för alla som önskar plus ! <3
-
Känns som det är många plus i tråden nu, härligt
-
Starlights skrev 2017-04-13 22:25:35 följande:
Fan. Rosa på pappret.. Har legat i sängen och lipat i en timme nu.. Så många fina plus i den här tråden nu. Men varför är det aldrig vår tur??
Är på Äl+11 och bim-2 eller -3... tror knappast det är en nidblödning nu, snarare spottings innan mensen.. Om mensen skulle komma i morgon istället så skulle jag dessutom ha ganska kort lutealfas, vilket ju inte gör det lättare.
Och nästa äl kommer vi vara bortresta och bo tillsammans med andra i en stuga hela helgen, så vi kommer inte kunna pricka in äl den helgen.. brukar ha rätt regelbunden cykel, så vet att jag kommer ha äl just då...
Nej vad tråkigt, har ni försökt länge?
Vet inte hur och vad ni ska göra när ni är iväg,men ni kanske kan få till det diskret på morgonen innan de vaknar, eller när de är i affären eller nått? Eller ni kommer umgås 100% med de? Men är det bra en helg så kan ni ha sex tidigt fredg innan ni åker, sen söndag kväll när ni är hemma igen *skickar över lite pepp*
-
Nej vad tråkigt, jag ska smörja med progestrall kräm denna månaden, hade också kort lutealfas förra månaden, och har hört den krämen kan förlänga den med ngn dag.Maria25 skrev 2017-04-13 23:24:16 följande:
Idag kom mensen som en blixt från klar himmel. Vet att vi missade ÄL, som var CD27. Idag är CD 35. Lång cykel, kort lutealfas. Tänk vad man lär sig om kroppen genom att tempa kombinerat med tester.
Hoppar vidare till maj-tråden och håller tummarna att vi inte ses där!
Önskar dig lycka till framöver och hoppas ni får en tidig 2018 bebis -
Testa igen.Frekaj skrev 2017-04-14 10:47:59 följande:
BIM + 11 idag och ingen mens. Håller på att bryta samman här snart! Vill bara få min j*vla mens så att man kan börja om men inte ens den kan komma. Testade negativt BIM +6 och har inte vågat testa sedan dess, tänkte ju då att de ändå är kört så de är bara att invänta mens. Men på något sätt känns de som att de kanske är något ändå.. Mina symptomer kommer och går. De jag känner av mest är hugg i livmodern/äggstockarna från och till och även lite molvärk i bland, grym värk i ryggslutet, ömma bröstvårtor, gasig och fått dålig hy i ansiktet. VAD HÄNDER?!?!
-
Jag testar galet mycket så jag brukar börja testa ca 5-7 dagar innan bim,men det bästa är ju om man kan hålla sig till bim+ 2 eller nått. Usch låter inget vidare med släkten, kramSara2017 skrev 2017-04-14 22:34:18 följande:
Herregud, halva tiden har gått äl+7 och Bim om en vecka... hur tidigt brukar man testa? Tänkte testa med känsliga test på onsdag. Beställde på nätet så de lär ju inte komma förrän då... idag har jag knappt haft några symptom. Mitt hopp är som bortblåst... Förlåt jag bara kräker ur mig, haft en skit dag, släkten är verkligen värst ibland...
Hoppas ni alla har en glad påsk iaf <3
-
Hade försökt hålla mig till söndag eller måndag morgonAnonym (Anonymis) skrev 2017-04-14 22:50:31 följande:
Negativt RFSU testa tidigt nu på kvällen BIM 18/4, känns som det är kört, fast har lite hopp i att jag testade lite tidigt och även med kvällsurin, så lite hopp kvar. Vågar man testa imorgon bitti med clearblue early??
-
Ha ha, det är jag med, det är det som är så farligt med att ha massor av test hemma,man tänker typ det gör inget om man testar 1 och ibland 2 ggr om dagenSara2017 skrev 2017-04-14 23:28:22 följande:Hihi :) testar också galet mkt! Men har inga tidiga tester, bara vanliga :( blir ju bara negativt med dem :P Bim+2?! Är impad de som kan hålla sig så länge! :)
Tack, men vad ska man göra, de är ju släkt :P glad påsk, kram :)
Min kompis som försökte skaffa barn testade aldrig innan bim+5 så imponerad