• orzia1

För oss med BIM i april 2017

Ulrika34 skrev 2017-04-25 22:37:34 följande:

Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!

Nej. Hoppas det är er mån nästa månad
  • orzia1

Neg på testerna idag givetvis. Hade inte räknat med något annat. Har ju inte bim förrän tidigast söndag.

• orzia1
    RockNRollVirre skrev 2017-04-26 06:27:10 följande:

God morgon!

Slutade med p-piller den 3e april.

Fick en piller blödning två dagar efter och sedan dess har vi kört på, har ingen aning om när ägglossning var eller när jag har BIM.

Har många symtom på graviditet..tog ett test imorse och jag tycker mig se ett svagt positivt streck.

Någon av er som kan hjälpa mig att titta?

Ser tyvärr inget, men det kan ändå va något men för tidigt
  • orzia1
    Ulrika34 skrev 2017-04-26 08:18:15 följande:

Jag vet inte vad min kropp håller på med, kom blod igår kväll, jag har haft tampong under natten och den är snustorr nu på morgonen,

Märkligt. Så gjorde min kropp också så jag började hoppas, efter två dagar med torra tamponger så kom mensen igång. Har du testat? Vissa kan ju ha blödningar där vid den tiden de ska ha mens. Men ändå va gravida
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-26 08:34:03 följande:

Bara inbillning igår kväll...

Ser tyvärr inget, men så länge mensen inte kommer så finns det hopp
  • orzia1
    EnPetra skrev 2017-04-26 09:19:28 följande:

Min dotter är 2,5 och jag minns inte ens när jag plussade med henne.. :D men om man har högt hormon och plussar tidigt en graviditet, kan man vara låghormonare nästa?

Ja det tror jag
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-26 10:39:05 följande:

Tog nytt test efter att ha hållt mig två h... Tycker mig se något, eller det kanske bara är i mitt huvud?! :O

Ser tyvärr inte men bilderna här på familjeliv suger. Så otydliga
  • orzia1
    mickipicki skrev 2017-04-26 12:29:02 följande:

Hej!

Jag är den negativa som inte fick till det denna månad pga familjeresa och tänkte lägga allt krut på maj. Igår (ÄL + 10) tog jag ett ÄL test (vågade inte testa grav) och det blev positivt. Då började jag få hopp. Imorse tog jag tidigt grav test, vanligt gravtest och clearblue göra test och alla var klockrent positiva! Helt sjukt! Ett mirakel att det blev denna månad.

Jag har mensvärk o ömma bröst PRECIS som vanligt innan mens. Enda skillnaden är att jag har varit yr i flera dagar (trodde det var mina glasögon först) och att jag bara vill gå hem och sova och spy.

Grattis. Härligt med plus
  • orzia1
    Mila3 skrev 2017-04-26 12:33:22 följande:

Igår tog jag ett digitalt test och det visade positivt! Så kul ???? Känns overkligt och skrämmande men helt fantastiskt!

Grattis
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-26 11:12:04 följande:

Kan ni andra se mina bilder? Jag kan bara se små fyrkanter :/

Jag ser de, men ser inget streck på sista bilderna.
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017