För oss med BIM i april 2017
Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!
Jag sitter i soffan och kollar tv, får en huggande magont och in på toa och blodet droppar, jaja.... det kommer fler tåg!
Neg på testerna idag givetvis. Hade inte räknat med något annat. Har ju inte bim förrän tidigast söndag.
God morgon!
Slutade med p-piller den 3e april.
Fick en piller blödning två dagar efter och sedan dess har vi kört på, har ingen aning om när ägglossning var eller när jag har BIM.
Har många symtom på graviditet..tog ett test imorse och jag tycker mig se ett svagt positivt streck.
Någon av er som kan hjälpa mig att titta?
Jag vet inte vad min kropp håller på med, kom blod igår kväll, jag har haft tampong under natten och den är snustorr nu på morgonen,
Bara inbillning igår kväll...
Min dotter är 2,5 och jag minns inte ens när jag plussade med henne.. :D men om man har högt hormon och plussar tidigt en graviditet, kan man vara låghormonare nästa?
Tog nytt test efter att ha hållt mig två h... Tycker mig se något, eller det kanske bara är i mitt huvud?! :O
Hej!
Jag är den negativa som inte fick till det denna månad pga familjeresa och tänkte lägga allt krut på maj. Igår (ÄL + 10) tog jag ett ÄL test (vågade inte testa grav) och det blev positivt. Då började jag få hopp. Imorse tog jag tidigt grav test, vanligt gravtest och clearblue göra test och alla var klockrent positiva! Helt sjukt! Ett mirakel att det blev denna månad.
Jag har mensvärk o ömma bröst PRECIS som vanligt innan mens. Enda skillnaden är att jag har varit yr i flera dagar (trodde det var mina glasögon först) och att jag bara vill gå hem och sova och spy.
Igår tog jag ett digitalt test och det visade positivt! Så kul ???? Känns overkligt och skrämmande men helt fantastiskt!
Kan ni andra se mina bilder? Jag kan bara se små fyrkanter :/