• orzia1

För oss med BIM i april 2017

Cheerful skrev 2017-04-28 05:46:19 följande:

Hmm, äl+9 bim-6, har de senaste nätterna haft halsbränna och huvudvärk, inatt har brösten ömmat något enormt, och tyckte mig må illa efter jag ätit middag???? Kanske man kan ha sådan tur att något äntligen är påväg att börja växa? O brukar aldrig ha varken halsbränna eller ömma bröst annars, men kan kanske ske vara kroppen som är förvirrad efter att plötsligt ha börjat jobba natt... Hur tidigt börjar ni testa?

Jag har för många sådana billiga test så jag testar galet mycket. Brukar börja på bim -5 typ. Men vet det ändå blir neg. Men hoppas ändå ha ha.
  • orzia1
    EnPetra skrev 2017-04-28 07:06:09 följande:

Tog ett digitalt test imorse, bim+6, som visade ett "inte gravid".. Alltså ska jag ge upp nu eller? Kan man dricka vin ikväll? Eller finns det fortfarande hopp?

Tycker mig ha mått småilla och haft halsbränna osv. Men kanske bara inbillar mig allt..

När är det rimligt att ringa sin bm? Efter bim+10?

Jag hade druckit lite vin men inte blivit asfull. Jag hade ringt bm efter bim+10-15 typ
  • orzia1

Neg igen imorse

Har fortfarande mensvärk, men ingen mens, så hoppas det är växtvärk

• orzia1
    Stardust skrev 2017-04-28 08:14:39 följande:

När har du bim? Är i samma sits. Tog dock ett negativt test i förrgår. Har lite oregelbunden mens men förmodligen bim igår.

Mellan den 30/4-3/5. Tror den 30/4 men en app säger den 3/5... Så är det den 3/5 så är det ju ändå rätt många dagar kvar o inte konstigt det inte syns. När ska du testa igen?
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-28 09:14:11 följande:

Morgonens test...

Ser en skugga väldigt svagt. Men tycker de borde bli starkare nu.
  • orzia1
    Stardust skrev 2017-04-28 10:38:02 följande:

Ne precis! Vilket test använde du? Jag väntar tills efter helgen om den inte dykt upp innan dess!

Jag köpte en massa billigt av min kompis som ej behövde de. Så har väl ca 100 st av dessa. Är sådana stickor. Får jag sen plus på de så testar jag med cb och ngt annat stavtest jag också köpte av henne. Testar nog med 10-15 st test varje mån plus ca 20 st ägglossning test så hade blivit ruinerad om jag bara testat med cb. Vilka använder du?

• orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-28 12:04:30 följande:

Kolla skillnaden från igår.

Ja fast jag tycker ändå det borde vara mer starkt på en dag. Men fortsätter hålla tummarna att det år riktigt starkt imorgon el på söndag
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-28 13:31:51 följande:

Jag har ett digitalt hemma som jag ska ta på måndag tänkte jag...

Låter bra. Hoppas det visar ordentligt plus då
  • orzia1
    Nini skrev 2017-04-28 12:51:34 följande:

Hjälp!!!!

Alltså vad är det här.. Blir galen på min kropp. Är helt säker på att jag hade ägglossning typ 18-19 april. I onsdags en vecka efter äl började jag blöda, inte så mycket men rött blod, behövde ingen tampong utan blev som typ 3 femkronor under hela dagen. Blödde lite under natten och under torsdagen fast då ännu mindre och nu är det helt borta. Mensvärk och illamående har jag nu. Inte kan mensen komma efter 7-8 dagar, och så mycket borde ju inte en nidblödning vara. Testade med testlagrets imorse och det var negativt, tog inte morgonurin. Borde ha BIM mellan den 30/4-2/5. Någon som haft lika???

Tror mängden vid en nidblödning kan varierar. Håller tummarna att det snart visar sig. Har oxå bim när du har. Ngn gång mellan 30/4-3/5
  • orzia1
    Stardust skrev 2017-04-28 12:27:18 följande:

Oj vad många bra att ha ett lager! Jag brukar köra på testlagrets och cb. Det senaste jag tog var från loyds apotek, testa tidigt. Hade det varit något hade väl det isåfall synts på ett sånt test i förrgår kan jag tycka..

Ja det borde ha synts. Hoppas det kommer ett plus nästa test
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017