Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
Hade inte jag anmält ditt kvackande så skulle säkert någon annan ha gjort det.
Nu är ju dessutom för tillfället den här tråden fri från dubbelkonton sedan moderatorn rensat en del.
Då kan du se hur en och samma person samtalar med sig själv härovan, tja om du vallar synapserna så blir det nog tydligt. Men det handlar knappast om att personen liter av den psykiatriska diagnosen "dissociativ identitetsstörning" utan bara att en del politiska agendor är mer lögnaktiga än andra.
Den fyra år gamla tråden som många vurmare brukar älta tillhör dem där du och några andra bildligt talat tjongade boll i gärdsgårdsserien och producerade upprepade själmål - utan att begripa detta.
TS var inte ens i närheten av en psykos, däremot så var ett antal vurmare inklusive TS i vanlig ordning drabbade av ett intellektuellt sammanbrott. Ditvallade av personen vars dubbelkonton tillfälligt rensats i den här tråden.
Att folk skapar dubbelkonton på Familjeliv har ingenting med saken att göra.
Jag skrev "psykosliknande tillstånd" men det ska givetvis inte gå en enda dag utan att du förvanskar vad folk har skrivit.
Sak samma. Du är för emotionellt driven för att kunna hantera ämnet och visat dig farlig för andras säkerhet när känslorna tar överstyr. Varför jag härmed tar avstånd från dig under ämnet i fråga...