Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet.
Skulle säga övergett sin politiskalinje också, där den kraftigt tiltat över till ett flykting parti, och pratar dom ens om miljö längre?
Det är väl mest hur man ska tycka det är okey att kvinnor kuvas i partiet, och att vissa ska frikort ifrån att interagerar med kvinnor.
Så vore ju det trevligt och få ut KD också, då religion inte har med politik.
Då religion är faktabefriad, vilket politik har sin grund på(även om det finns lite avvikelser).
Det är en analys jag gjorde för väldans massa år sedan.
Där man trodde trasha och åsidosätta demokratin var rätt väg och gå, och kunde inte se nått kontraproduktivt alls i detta.
Men man vill göra mig till en rasist, men vet det är viktigt för dom att ge stämpel folk till ett fack, då de sen inte längre behöver bry sig om vad man skriver.
Vi behöver mer folk utan skygglappar, ser även samma problem när man går mot andra sidan av detta spektrum.