• Cupcake1

Gravid Bf Oktober 2017

Plussade den 25/1 med beräknad Bf i början av oktober.
    Nu sitter man ju och läser om allt som kan hända de första veckorna. Är rädd för att få missfall eller andra komplikationer :( 
    Så jag tänkte att vi kanske kunde dela med oss här inne om våra tankar och kanske stötta varandra lite :) Gravid 

• Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017
  • nlekk

Hallihallå, tänkte hoppa in här förutsatt att det är okej! Plussade igår med andra barnet & har preliminärt bf 8/10-2017 :) 

• yennie84
    Hooneydeeew skrev 2017-02-14 21:10:17 följande:

ja de finns en :) skriv vad du heter till mig :)

Får jag också vara med? Jennie Bengtsson
  • MIS9

Hoppar in här också. Är med gärna med i facebookgruppen, har skickat pm :)

• Lovisanilsson95

Plussade igår! Jag och sambon har försökt skaffa vårt första barn nu ett tag, kan säga att sambon tyckte det var den bästa allahjärtansdag presenten! Har bf i slutet av oktober :)

• FiaW

Grattis till alla! Så roligt!

Jag plussade i söndags och har BF 17/10. Jag är överlycklig!

Är också orolig för missfall, som många andra. Vi har försökt få barn länge och har haft två missfall. Vi vill så gärna att det ska gå vägen denna gången!

Är det någon mer än jag som fryser? Jag är frusen framförallt på kvällarna och behöver täcken och filtar för att hålla värmen.

• FiaW
    Lovisanilsson95 skrev 2017-02-15 08:22:41 följande:

Plussade igår! Jag och sambon har försökt skaffa vårt första barn nu ett tag, kan säga att sambon tyckte det var den bästa allahjärtansdag presenten! Har bf i slutet av oktober :)

Grattis! Vilken fin present! :)
  • Lovisanilsson95

Har svårt att tro på gravtest, har tagit 4 stycken och alla ser ut så här, sambon blev överlycklig och försöker förklara att det är positivt, jag är lite tjurskallig tror jag haha.. ;) bm+3 idag

• Xantan85
    Lovisanilsson95 skrev 2017-02-15 10:14:00 följande:

Har svårt att tro på gravtest, har tagit 4 stycken och alla ser ut så här, sambon blev överlycklig och försöker förklara att det är positivt, jag är lite tjurskallig tror jag haha.. ;) bm+3 idag

Din Sambo har rätt Flört det är positivt!!! Grattis!!!{#emotions_dlg.flower}
  • Lovisanilsson95
    Xantan85 skrev 2017-02-15 10:15:51 följande:

Din Sambo har rätt  det är positivt!!! Grattis!!!

Det är så?! Ja då får jag väl erkänna för honom att även jag kan ha fel ???? Tack!
Svar på tråden Gravid Bf Oktober 2017