• Niaa

Ruvartråd

Tänkte att jag startar upp en tråd för alla oss som ruvar där vi kan diskutera symptom och icke symptom - allt analyseras ju vare sig man vill eller ej :)

Är på rd 3 med en blactocyst. Tredje försöket för oss och andra gången vi får en blactocyst tillbaka. Hoppas på tredje gången gillt för oss:) häng gärna på!

• Svar på tråden Ruvartråd
  • PetiteCherie
    shrigley skrev 2017-06-17 07:37:47 följande:

Hej Petite, hur går det? Jag är i samma sist, oroar mig för att mitt hcg inte utvecklas som det ska. Har du tagit blodprov? Jag gjorde i torsd o ska tillbaks på måndag för att se om det har stigit. Annars har vi stora problem... blodprov är mkt mer precis än urin så testa det om du fortfarande undrar.

Hej! Har inte tagit blodprov ännu iaf. Men tänkte ta ett nytt gravtest på måndag och då skulle ja ringa kliniken igen. Igår var det svagt svagt positivt. Så det blir bara svagare å svagare hela tiden. Förväntar mig att blöda när som Hellst.

Hoppas det går bättre för dig!!
  • shrigley
    PetiteCherie skrev 2017-06-17 09:44:44 följande:

Hej! Har inte tagit blodprov ännu iaf. Men tänkte ta ett nytt gravtest på måndag och då skulle ja ringa kliniken igen. Igår var det svagt svagt positivt. Så det blir bara svagare å svagare hela tiden. Förväntar mig att blöda när som Hellst.

Hoppas det går bättre för dig!!

Jag gjorde nytt CB digital idag o det blev snabbt "gravid" men sen kom "1-2" och det borde snart ha slagit om till "2-3" för min del Har heller inte några symptom att tala om heller. Liiiite ömt i brösten men det tror jag är Lutinus. Är beredd att börja sippa rosé väldigt snart.......
  • Lisaa88

Hej!

Jag är på min första ruvardag, gjorde en fryst embryo insättning igår :)

Hade tur och blev gravid på mitt första ivf försök för 2 år sedan, nu vill vi ha ett syskon och hoppas på lycka även denna gång.

• Sekka
    shrigley skrev 2017-06-17 21:00:01 följande:

Jag gjorde nytt CB digital idag o det blev snabbt "gravid" men sen kom "1-2" och det borde snart ha slagit om till "2-3" för min del Har heller inte några symptom att tala om heller. Liiiite ömt i brösten men det tror jag är Lutinus. Är beredd att börja sippa rosé väldigt snart.......

Usch så jobbigt. Hoppas hoppas det ändå är bra även om det inte låter så.

Fick själv ett stort minus imorse så det är kört för min del.

Tänker på er andra o önskar er all lycka.
  • Chestnut
    alade skrev 2017-06-16 17:04:51 följande:
    Vad ruvar du på? Tvådagars, tredagars, femdagars?
    en 2 dagars... testade i helgen igen och fortfarande negativt. Borde väl blivit positivit nu om det var något...
  • shrigley
    Sekka skrev 2017-06-18 10:45:31 följande:

Usch så jobbigt. Hoppas hoppas det ändå är bra även om det inte låter så.

Fick själv ett stort minus imorse så det är kört för min del.

Tänker på er andra o önskar er all lycka.

Fick just detta på utspädd lunchurin. Vågar man hoppas? Väntar på nytt hcg-provresultat...

• alade
    Chestnut skrev 2017-06-19 08:41:00 följande:

en 2 dagars... testade i helgen igen och fortfarande negativt. Borde väl blivit positivit nu om det var något...

En del är låghormonare och plussar sent, så jag kan hålla tummarna för att du är en sån.
  • Chestnut
    alade skrev 2017-06-19 18:47:33 följande:
    En del är låghormonare och plussar sent, så jag kan hålla tummarna för att du är en sån.
    Tack {#emotions_dlg.flower} ska test imorgon och på fredag är det klinikens testdag. Svårt att hålla hoppet vid liv och inte tänka på om det har fungerat denna gång. Hur går det för dig? ruvar du? när har du TD?
  • shrigley

Mitt hcg hade stigit från 62 till 379 så nu andas jag ut lite. Testdag var igår. VUL om två veckor.

• Sekka
    shrigley skrev 2017-06-20 13:08:15 följande:

Mitt hcg hade stigit från 62 till 379 så nu andas jag ut lite. Testdag var igår. VUL om två veckor.

Så glad jag är för din skull!! Kommer gå jättebra.
Svar på tråden Ruvartråd