Sekka skrev 2017-06-11 19:43:55 följande:
Ingen blasto, en 3 dagars här. När har du TD?
Man ska inte hänga upp sig på symptomen, vid min förra graviditet hade jag inga symptom alls förrän långt senare. Väldigt olika. Håller tummarna att det går bra för er oxå. Väldigt tufft förstår jag. Jag tycker på ett sätt att det är skönt att få skriva av sig o få "prata" med någon som är i samma sits. Vi är så starka tjejer, inte lätt det vi är med om. Varken fysiskt, psykiskt o inte minst alla tiotusentals kronor vi investerar. Jag om nån är ett levande bevis på att det går. Hade gjort 11 st innan jag hann bli gravid förra gången. Ge inte upp shrigley eller nån annan, kämpa På det kommer löna sig.
Tack, håller med i allt du säger. Så skönt att skriva av sig här, min sambo är typ ovetandes. 11 st försök, wow, tur att det löste sig till slut. Då vet du att det funkar

Jag har ju varit gravid tidigare, dock slutat i missfall två ggr. Hoppas på tredje gången gillt.
Vi har TD 19/6, en dryg vecka kvar alltså. Men kommer att testa innan dess. Har haft noll symptom igår o idag, nu ikväll känner jag begynnande mensvärk...