• Gameofthrones123

BF 1-15 Juli

Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)

• Svar på tråden BF 1-15 Juli
  • Gameofthrones123

Hej här rullar dagarna på och lillebror börjar bli stor och stark. Vecka 23 idag :) foglossningen blir bara värre och mitt immunförsvar är i botten.. hoppas verkligen de vänder snart, har varit genomförkyld i 2 veckor nu!! Någon mer som är mycket sjuk?

• sobrio88
    Gameofthrones123 skrev 2017-03-10 13:52:44 följande:

Hej här rullar dagarna på och lillebror börjar bli stor och stark. Vecka 23 idag :) foglossningen blir bara värre och mitt immunförsvar är i botten.. hoppas verkligen de vänder snart, har varit genomförkyld i 2 veckor nu!! Någon mer som är mycket sjuk?

Sjukdomarna har gått om varandra i ett par månader nu. Är aldrig sjuk annars. Men idag känner jag mig mycket bättre så, peppar peppar, kanske jag får vara frisk några dagar nu ;)
  • Haiduchi

Ja dagarna går verkligen snabbt! Snart har jag gått 24 veckor! Lillasyster verkar ha mycket plats att röra sig på i magen, känner sparkar över allt och ibland samtidigt men på helt skilda ställen. Haha!

Kämpar på med foglossning och helt hemma. Men fullt upp med köksbygge och vävning i den mån jag orkar.

Segt med strul med försäkringskassan, varit sjukskriven sen 3 januari och nu har de lovat mig pengar på tisdags. För de hade tydligen inte ens öppnat min ansökan.... kasst. Men men.

Har ni börjat fundera på namn?

• GrönaDruvan
    Gameofthrones123 skrev 2017-03-10 13:52:44 följande:

Jag och resten av min familj har inte varit sjuka på hela hösten och vintern, inte mer än att stora sonen hade feber i 2 dagar för 2 veckor sedan..så jag hoppas det håller i sig!
    Själv mår jag bra, inga krämpor alls förutom min mage som gör ont och känns konstig mestadels. Sen är jag trött, men absolut inget annat.
  • Treansresa

Vad kul att läsa hur dr går för er:) jobbigt med foglossningar och sjukdomar:( här har vi klarat oss riktigt bra iår vilket känns skönt!

• Gameofthrones123

Glad för er som hållt er friska!! Inget roligt det här.. på tal om namn så är det otroligt svårt att hitta ett fint namn som inte legat på någon topplista de senaste åren! Men idag snubblade jag över namnet Jason och funderar lite på det. Tufft, fint och inte så vanligt. Vad tycker ni?

• Treansresa
    Gameofthrones123 skrev 2017-03-10 20:22:48 följande:

Glad för er som hållt er friska!! Inget roligt det här.. på tal om namn så är det otroligt svårt att hitta ett fint namn som inte legat på någon topplista de senaste åren! Men idag snubblade jag över namnet Jason och funderar lite på det. Tufft, fint och inte så vanligt. Vad tycker ni?

Jason var riktigt fint! Håller med om att drt är svårt med topplistan. Vårat Tjejnamn ligger där och det känns mindre kul:(
  • Gameofthrones123
    Treansresa skrev 2017-03-10 20:36:09 följande:

Jason var riktigt fint! Håller med om att drt är svårt med topplistan. Vårat Tjejnamn ligger där och det känns mindre kul:(

Jo jag har en William och jag älskar det namnet men det har varit på topp länge så det vore kul med ett mindre vanligt denna gång :)
  • sobrio88
    Gameofthrones123 skrev 2017-03-10 20:22:48 följande:

Jason gillade jag med :) det skulle nog till och med passa till Kevin (2-åringen). Lite samma stuk på namn ;) jag ska föreslå det för sambon om det går bra för dig :)

Men jag har bestämt att jag inte ska fundera allt för mycket på namn förrän svägerskan har fått bebis i maj (det är hennes första). Hon har inte bestämt namn än så det känns inget kul om man får ett favoritnamn så tar hon det utan att veta om det. Förra gången bestämde vi namn en vecka innan förlossningen så det känns inte som det är så jättebråttom än :)
  • GrönaDruvan
    Treansresa skrev 2017-03-10 20:36:09 följande:
    Jag gillar ju inte riktigt de här "amerikanska" och "moderna" namnen. Jag gillar mer klassiska, svenska namn.
    Mina söner nu heter ju Love & Alfred och han i magen Olle. (Den andra som inte lever längre heter Edvin)
    Men det är ju tur att alla har olika smak, vore ju tråkigt annars!
    Sen det här med topplistor,det struntar jag i, gillar jag ett namn då gör jag det vare sig det ligger på första eller sista plats.
Svar på tråden BF 1-15 Juli