BF 1-15 Juli
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej tjejer, tänkte att de som vill vara med i en lite mindre grupp kunde haka på här :)
Hej här rullar dagarna på och lillebror börjar bli stor och stark. Vecka 23 idag :) foglossningen blir bara värre och mitt immunförsvar är i botten.. hoppas verkligen de vänder snart, har varit genomförkyld i 2 veckor nu!! Någon mer som är mycket sjuk?
Hej här rullar dagarna på och lillebror börjar bli stor och stark. Vecka 23 idag :) foglossningen blir bara värre och mitt immunförsvar är i botten.. hoppas verkligen de vänder snart, har varit genomförkyld i 2 veckor nu!! Någon mer som är mycket sjuk?
Ja dagarna går verkligen snabbt! Snart har jag gått 24 veckor! Lillasyster verkar ha mycket plats att röra sig på i magen, känner sparkar över allt och ibland samtidigt men på helt skilda ställen. Haha!
Kämpar på med foglossning och helt hemma. Men fullt upp med köksbygge och vävning i den mån jag orkar.
Segt med strul med försäkringskassan, varit sjukskriven sen 3 januari och nu har de lovat mig pengar på tisdags. För de hade tydligen inte ens öppnat min ansökan.... kasst. Men men.
Har ni börjat fundera på namn?
Vad kul att läsa hur dr går för er:) jobbigt med foglossningar och sjukdomar:( här har vi klarat oss riktigt bra iår vilket känns skönt!
Glad för er som hållt er friska!! Inget roligt det här.. på tal om namn så är det otroligt svårt att hitta ett fint namn som inte legat på någon topplista de senaste åren! Men idag snubblade jag över namnet Jason och funderar lite på det. Tufft, fint och inte så vanligt. Vad tycker ni?
Glad för er som hållt er friska!! Inget roligt det här.. på tal om namn så är det otroligt svårt att hitta ett fint namn som inte legat på någon topplista de senaste åren! Men idag snubblade jag över namnet Jason och funderar lite på det. Tufft, fint och inte så vanligt. Vad tycker ni?
Jason var riktigt fint! Håller med om att drt är svårt med topplistan. Vårat Tjejnamn ligger där och det känns mindre kul:(