Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Men ingen ser att jag gått med i gruppen va? Även om namnet inte avslöjar så vill jag inte att det ska synas ;)
Hejsan! Hoppar in med :) Har två barn på 2 och 3 år och plussade igår. Enl senaste mens beräknad 17:e september. Mår redan galet illa, ont i brösten och spänner i magen, mina symptom har tidigare alltid kommit i v 6-7 så jag är lite i chock haha. Hade gärna velat gå med i gruppen om det inte syns, vill inte gå ut med min graviditet ännu :)
Hejhej! Här är en till som plussade igår! :) kommer ha bf i början av september, en sån jäkla chock då jag fick en liten i slutet av september 2016 ;).. så nu är det samma resa igen som gäller :) bor i Småland :)
Hej! Jag plussade några dagar innan nyår! Är beräknad 8/september. Tredje graviditeten:) Har två pojkar..
Hoppar på jag med ???? Bf 12/9
Har två barn sedan tidigare Flicka f.2007 och pojke f.2011 båda barnen prematura 5v men fullt friska, sonen behövde sola lite bara ????
Mycket funderingar trots man har två barn sen tidigare, inte minst rädslor då jag blivit äldre ????
Men vi tar en dag i taget ?
Hur mår alla?
Själv är jag trött, andfådd och lätt illamående till o från.
På fredag morgon blir det vul och jag är enligt senaste mens i 6+2 då. Men mensen har vart konstig i två månader så därför ska vi göra detta vul för att se hur långt gången jag är.
Hoppar med här Fast tror det blir en augusti-bebis om det blir som tidigare graviditeter...
Hoppar med här Fast tror det blir en augusti-bebis om det blir som tidigare graviditeter...