• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • Ploppan75
    Mediamamman skrev 2017-01-13 08:58:44 följande:

Dags för vul nu kl 0935 med en doktor Axel, ingen chans att de är en tjej va? Höhö

Spännande

Blev helt knollrig av det jag känner nere i magen. Inser att det nog är urinblåsan + livmodern. Kanten jag känner är nere i bäckenet då jag kissat. Lugnare nu men usch vad jobbigt det är när symptomen saknas... Vill också göra VUL

• Emmsan89
    Mediamamman skrev 2017-01-13 08:58:44 följande:

Dags för vul nu kl 0935 med en doktor Axel, ingen chans att de är en tjej va? Höhö

Haha axel kan ju vara en förkortning till axelina ????.. hur gick det på VUL?
  • bamboobaby

Måste fråga här, får man äta lakrits som den som finns i den där chokladen från Marabou? Så sugen på den men vågar jag?

• eemeliee

Grattis allesammans!

Plussade i måndags och beräknad den 5 september.

Detta är min första graviditet och jag tycker att det känns väldigt overkligt men är superglad och tycker att det ska bli jättespännande

Jag har en Sambo men saknar kompisar i närheten som är i samma sits. Så är det någon kring Umeå som har lust att ses så vore det jättekul!

• KiinaJ

Jag vill! Bebis är beräknad 15/9 totalnervös över att det inte ska gå vägen... Har två barn sedan innan, en på snart åtta och en på 4,5. Jag bor i Tyresö i Stockholm

• saandraakaarlsson

jag hoppar med in här! plussade starkt i måndags och enligt gravidappen är jag i v.7 och har bf 6/9 är så glad för detta! är mitt första :)

har även skickat förfrågan till fb-gruppen

• AnnaCarolina

Hej! Jag hoppar in här, väntar nu mitt andra barn och är i vecka 4+5, har BF 16 september. Har en son sen innan på tre år. Bor i Ängelholm i Skåne. Grattis till er alla!

• LizzanM

Hej! Jag hoppar oxå in här, väntar mitt första barn och har BF 12 september. Bor i Upplands Väsby. Glad

• Lundtok

Hej hej!

BF 20 september. v 5 (4+2) här .

Mensvärk och trött, tröttheten kan bero på jobbet dock .

Vet inte om det beror på hormonerna eller det faktum att jag la bort snuset från igår när jag fick plus. Är så sur så klockorna stannar, stackars sambon säger jag bara.

Någon mera som känner av något?

Svar på tråden Bf sept 2017