• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • Birdiz
    Pappasjänta skrev 2017-01-15 18:01:30 följande:

Hej alla preggos!

Efter missfall och månader av misslyckande på babyfronten plussade jag för två dagar sen (bim-2) stod Då att jag var gravid 1-2 veckor. Är helt i chock och har inte riktigt kommit i ro med att jag äntligen blivit gravid (hade helt lagt den möjligheten på sidan då jag ska på utredning angående mina långa menscykler)

Har ännu inte berättat för.min sambo utan vill faktiskt själv göra vul för att se hur långt gången jag egentligen är. (Mina menscykler är 38-45 dagar långa)

Enligt mina uträkningar så bör vi bli 3 i mitten av september.

Grattis till alla blivande mammor:)

Hej och stort grattis till DIG ! :)
  • Wantakid
    Pappasjänta skrev 2017-01-15 18:01:30 följande:

Hej alla preggos!

Efter missfall och månader av misslyckande på babyfronten plussade jag för två dagar sen (bim-2) stod Då att jag var gravid 1-2 veckor. Är helt i chock och har inte riktigt kommit i ro med att jag äntligen blivit gravid (hade helt lagt den möjligheten på sidan då jag ska på utredning angående mina långa menscykler)

Har ännu inte berättat för.min sambo utan vill faktiskt själv göra vul för att se hur långt gången jag egentligen är. (Mina menscykler är 38-45 dagar långa)

Enligt mina uträkningar så bör vi bli 3 i mitten av september.

Grattis till alla blivande mammor:)

Stort grattis! :)
  • Pappasjänta

Tack så mycket! ????

Jag är ff så orolig för mf men ska försöka glädjas åt detta????????

Lycka till alla????

• Pappasjänta

Tack så mycket!

Jag är ff så orolig för mf men ska försöka glädjas åt detta

Lycka till all

:)
  • Ploppan75
    Mediamamman skrev 2017-01-13 08:58:44 följande:

Dags för vul nu kl 0935 med en doktor Axel, ingen chans att de är en tjej va? Höhö

Hur har det gått...?? Tänker på dig/er!
  • bamboobaby
    Ploppan75 skrev 2017-01-15 19:30:18 följande:
    Hur har det gått...?? Tänker på dig/er!
    Vill också veta :)
  • Ploppan75

Hur har ni det?! Det är så tyssst här... Själv har jag fortfarande väldigt dåligt med symptom. Lite molvärk och kanske lite tröttare (men jag är ju trött jämt annars med). Skönt på ett sätt men en liiiten oro finns där bak. Har nog haft mer symptom tidigare. Trodde det skulle bli värre för varje gång.

• Birdiz
    Ploppan75 skrev 2017-01-18 22:30:33 följande:

Hur har ni det?! Det är så tyssst här... Själv har jag fortfarande väldigt dåligt med symptom. Lite molvärk och kanske lite tröttare (men jag är ju trött jämt annars med). Skönt på ett sätt men en liiiten oro finns där bak. Har nog haft mer symptom tidigare. Trodde det skulle bli värre för varje gång.

Jag har inte heller några symptom :( inte ens molande värk så jag känner mig också lite orolig!
  • bamboobaby
    Ploppan75 skrev 2017-01-18 22:30:33 följande:

Samma här. Ömma bröst som varierar i ömhet över dygnet och känsligare luktsinne. Olikt båda mina två tidigare graviditeter. Var på UL i går och såg ett litet pickande hjärta :)
    Snälla stanna lilla krabat <3
Svar på tråden Bf sept 2017