Bf sept 2017
Hej där jag hänger också gärna på. BF 4/9 :)
Plussade på julafton. Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn.
Hej där jag hänger också gärna på. BF 4/9 :)
Plussade på julafton. Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn.
Wow vilket välkomnade jag står över när inställningen är sån. Ha det gott!
Återkomsten :D
I natt mådde jag så otroligt illa och det hängde kvar en bra bit in på fm. Så glad för det (nu innan jag börjar må illa bara vid tanken på att må illa :))
Vi ska försöka boka UL till v 9.
Måste fråga här, får man äta lakrits som den som finns i den där chokladen från Marabou? Så sugen på den men vågar jag?
Hur har ni det?! Det är så tyssst här... Själv har jag fortfarande väldigt dåligt med symptom. Lite molvärk och kanske lite tröttare (men jag är ju trött jämt annars med). Skönt på ett sätt men en liiiten oro finns där bak. Har nog haft mer symptom tidigare. Trodde det skulle bli värre för varje gång.
Hej!
Idag gjorde jag ett VUL, enligt min beräkning är jag i v 6+6 idag.
Läkaren som utförde detta kollade väldigt länge och sa sedan att hon tyckte att det var väldigt smått på skärmen. Hon sa att hon tyckte det verkade som att vi är i vecka 5 snarare, kanske tidigare ändå.
(Jag och min sambo tyckte oss se ett hjärta som slog, men läkaren sa att det var något annat.)
Är det någon annan som fått höra sånt på tidigt VUL? Kan jag nästan räkna med MF eller MA nu?
En nedstämd och orolig Lundtok
I fredags gjorde vi ett VUL, läkaren såg (och vi) hjärtaktivitet . Det känns väldigt skönt. Vi blev även flyttade framåt (8+4) istället för 7+1.... enligt sista mensdagen 9+2.
SÅ himla härligt.
Är ni några som använder Facebook? Vilken grupp då? Med vänlig hälsning, Lundtok
Hej! Hittade precis den här tråden och vill gärna vara med! Har BF den 12:e September och ska få en liten pojke :)
Tack så mycket! Jag gjorde ett blodprov när jag var 9+2 veckor som letar efter y-kromosomer i blodet :)