• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • Bellisimo

Hej! Jag fick ett svagt plus på nyårsaftons morgon men har inte testat sedan dess! Blir att ta ett nytt imorrn morgon! Enligt gravidappen är jag beräknad 6/9 jag med haha!???? Men följs gärna åt om jag får ett positivt imorgon igen! Västa Götaland här med ????

• Widdy

Jag följs gärna åt, är beräknad till 7/9, plussade på julafton. Bättre julklapp kan man inte önska. Finns i Stockholm :) 

• DarijaV

Hej alla

Jag kommer ha mitt 9 sept! Plussade för några dagar sen! Så underbart o obegripligt att förstå att det är dax igen! Blir vår tredje barn om allt går ok! Jag följes gärna åt här för att se hit det går för er andra! Bor SJ i Uppsala!

• West50's

Hade missfall i okt o plussade nu igen, hoppas verkligen de går vägen !! Kul att ni plussat och grattis. Nån mer än jag som har fruktansvärt ont i brösten.

• DarijaV

Jag fick missfall oxå i somras så man är väldig orolig! Vill inte tänka så mycket på det känner mig mer gravid denna gång än förra gång då jg fick missfall bara några dagar efter plusset! PS mina bröst är superömma oxå mer denna gång!

• Lyckan i livet

Hej!

Plussade några dagar innan nyår, tror bf är 4 september (om appen har rätt?!), har försökt länge och har ett missfall bakom oss. Bor i Partille lite utanför Göteborg:)

• West50's
    Bellisimo skrev 2017-01-02 15:37:26 följande:

Hej! Jag fick ett svagt plus på nyårsaftons morgon men har inte testat sedan dess! Blir att ta ett nytt imorrn morgon! Enligt gravidappen är jag beräknad 6/9 jag med haha!???? Men följs gärna åt om jag får ett positivt imorgon igen! Västa Götaland här med ????

Spännande idag :) håller tummarna för ett starkt plus
  • Sobioor

Hej alla va roligt, grattis allihopa! Skrattande

Jag plussade också på nyårsafton och har hunnit göra 3 st test till för att faktiskt förstå att jag är gravid. Och för varje dag jag har tagit dom så har plussen blivit starkare och starkare! Har i nuläget BF 7/9 och vi har tid för inskrivning den 25 januari. Bor på Åland men kommer från Stockholmstrakten.

Vi har försökt i över ett år så jag kan inte beskriva hur lyckliga vi är nu!! Hjärta

Svar på tråden Bf sept 2017