• West50's

Bf sept 2017

Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!

• Svar på tråden Bf sept 2017
  • BeccaBus
    MammaDee skrev 2017-01-08 08:59:27 följande:

Hej på er!

Här kommer ännu en med bf i sept, närmare bestämt 20/9.

Har en son som blir 3 i april och ett ma i bagaget.

"Plussade" redan på bim -6 med ett testa tidigt-test. Idag på bim -3 så fick jag positivt med digitalt cb test.

Känns fortfarande overkligt och tiden fram till v 12 kommer att gå sååå långsamt :)

Grattis!! Jag håller med.. v12 känns långt borta:)
  • BeccaBus
    Emmsan89 skrev 2017-01-08 09:51:53 följande:

Bf 15/9-17....håller tummarna väldigt hårt denna gång. Ett MA i augusti (upptäcktes i v.12) fick tabletter och framkallade missfall hemma...hemsk upplevelse.. fick feber men 1177 nekade mig att komma in då jag bara hade 38,5..årerbesökstiden två dagar senare och jag går in på toa och det fullkomligt forsar blod...stänker på väggarna och febern ökar drastiskt till 40... infektion och jätte dåliga värden..sänkan va käpprätt åt h*lvete... skrapning och observation i 3 dygn. Sen ett missfall i v.6 i oktober... NU tredje gången gillt! Är i v.5 nu... grattis till alla era plus????

Beklagar dina hemska erfarenheter!:( Nu hjälps vi åt att hålla tummarna för denna gång!
  • tvåsmåunderverk
    Emmsan89 skrev 2017-01-08 09:51:53 följande:

Bf 15/9-17....håller tummarna väldigt hårt denna gång. Ett MA i augusti (upptäcktes i v.12) fick tabletter och framkallade missfall hemma...hemsk upplevelse.. fick feber men 1177 nekade mig att komma in då jag bara hade 38,5..årerbesökstiden två dagar senare och jag går in på toa och det fullkomligt forsar blod...stänker på väggarna och febern ökar drastiskt till 40... infektion och jätte dåliga värden..sänkan va käpprätt åt h*lvete... skrapning och observation i 3 dygn. Sen ett missfall i v.6 i oktober... NU tredje gången gillt! Är i v.5 nu... grattis till alla era plus????

Beklagar! :( låter inte alls kul! Håller tummarna för denna gång!
  • Lyckan i livet
    Mediamamman skrev 2017-01-08 10:43:10 följande:

Alltså jag mår så ruttet. Känner mig bakis/lite för full hela dagarna, haha. Skit drygt. Försöker dricka mycket nu i hopp om att bli av med det.

Känner igen mig! Går in i vecka 7 imorgon och illamåendet har kommit med besked (speciellt på morgonen) så det e exakt som att vakna bakis:( måste äta med jämna mellanrum för att hålla illamåendet borta...så det känns som att äta är det enda jag gör;)
  • Finlandssvensk
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-08 11:01:19 följande:

När tänkte ni ringa mvc? :)

Här (bor i Finland) heter det att man ska ringa så snabbt man vet att man är gravid. Jag väntar nog en vecka tills dagen då jag fick missfall förra gången gått, av nån anledning känns det bättre. Förra gången ringde jag redan dagen efter haha Skrattande
  • Broffen91
    tvåsmåunderverk skrev 2017-01-08 11:01:19 följande:

När tänkte ni ringa mvc? :)

De jag har läst att man ska ringa i vecka 6 jag är där jag med så tänkte ringa.imorgon ????????
Svar på tråden Bf sept 2017