Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Jag hoppar gärna in hos er!
Jag plussade den 30 dec och går allt som det ska är vi beräknade 9/9. Det blir vårt sjätte, inte planerat och varit veligt om hur vi ska göra men nu har vi bestämt oss :)
Jag e gärna med här också! Grattis till alla som blivit gravida jag plussade igår o bf är den 13/9. Fjärde barnet
känner av humöret o sjukt känslig för lukter /dofter! Drömmer massor o känner mig trött, alltså precis som de ska va
Jag hoppar gärna också in. Fick ett tydligt "gravid" den 4/1, så beräknas ca 14/9. Det blir vårt tredje barn om allt går vägen. Vi har även haft lite delade funderingar kring tre barn, men just nu är vi båda väldigt glada. Har superduper växtvärk i magen, till och från, brösten har ändrat färg och form, kaffet smakar annorlunda, allas andedräkter kikar väldigt illa;) går gärna med i FB hemliga grupp med.
Jag e gärna med här också! Grattis till alla som blivit gravida jag plussade igår o bf är den 13/9. Fjärde barnet känner av humöret o sjukt känslig för lukter /dofter! Drömmer massor o känner mig trött, alltså precis som de ska va
Sådär ja! BF 11/9! Blir tredje barnet isf och pseudotvilling med dottern som föddes i maj. Har över en dotter som fyller 10 i år.
Hej där jag hänger också gärna på. BF 4/9 :)
Plussade på julafton. Om allt går som det ska blir det vårt tredje barn.
Tråkigt att sådana här trådar brukar bli så stora.. men jag hänger gärna på ett tag iaf!
Tråkigt att sådana här trådar brukar bli så stora.. men jag hänger gärna på ett tag iaf!
Wow vilket välkomnade jag står över när inställningen är sån. Ha det gott!