Bf sept 2017
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hejsan! Några mer som vill följas åt om allt går vägen.. om de är rätt beräknad så har ja fått vårat till 6 sep ???? Vi bor i västra Götaland!!
Hade missfall i okt o plussade nu igen, hoppas verkligen de går vägen !! Kul att ni plussat och grattis. Nån mer än jag som har fruktansvärt ont i brösten.
Va roligt att vi blev några stycken.. hur mår ni?!
Hej! Jag fick ett svagt plus på nyårsaftons morgon men har inte testat sedan dess! Blir att ta ett nytt imorrn morgon! Enligt gravidappen är jag beräknad 6/9 jag med haha!???? Men följs gärna åt om jag får ett positivt imorgon igen! Västa Götaland här med ????
[quote=77272261][quote-nick]Minitokrik skrev 2017-01-03 12:10:37 följande:[/quote-nick]
Hej! Jag tog ett test i förgår och då var det rikrirr svagt så vågade inte lita på det testet. Jag testa idag igen(detta test) och då var det också svagt men det syndes mer. Vågar jag lita på detta? Jag har fått två MF och dom var också så svaga i början så därför jag är lite osäker.. vad tror ni?
[/
Jag skulle säga positivt.. grattis
Hej!
Jag är också gärna på :) Nån som är sugen på att ha en fb-grupp istället? Tycker det är lite krångligt att se här på fl. Tror jag är gravid i v5 (5+4)
Jag tänkte göra en till grupp som är lite mindre om någon vill vara med så skriv till mig så fixar jag en hemlig grupp på fb :)
Jag är gärna med om den är hemlig då jag inte heller vill gå ut med min graviditet innan jag vet att vi har passerat den berömda "safe zonen" .
Jag har typ mensvärk hela tiden och ibland strålar det ut på insidan av låren också, blir såklart orolig men samtidigt så känner jag mig väldigt gravid. Vet inte vad jag ska tro men försöker att inte stressa upp mig så mycket.
Jag har tyngdkänsla i nedre delen av magen, kissnödig hela tiden, mår illa om vartannat under hela dagen men mest påtagligt efter 15 tiden haha.
Jag har ett barn sedan innan men kan inte minnas att jag hade såhär mycket växtvärk? Dessutom så va den graviditeten problematisk och jag blev flugen med helikopter till Åbo och blev liggandes där på riskgraviditetsavd i nästan 6 veckor då jag hade börjat öppna mig i vecka 27 och sedan började jag läcka fostervatten i v 31.
Jag vill verkligen kunna försöka njuta av den här graviditeten och inte va rädd!
Vad har ni andra för symptom och gravidkänningar?
Hej! :)
Tog ett test i morse som var positivt, så bf blir 19/9! Fjärde barnet! :)