Bf sept 2017
Jag är gärna med! Beräknad till 20/9!! Fick ett plus idag :D
Jag är gärna med! Beräknad till 20/9!! Fick ett plus idag :D
Efter att ha sugit på karamellen i en vecka så vågade jag testa idag och fick ett tydligt gravid 2-3 veckor. Enligt appen så bör bf vara 4 September.
Jag har känt av molvärk till och från, ömma bröst som jag upplever är större och allmänt svullen. Det var inte bara julmat ;D
Jag fick en son i mars 2016 så dom kommer att bli pseodotvillingar. Roligt tycker jag!
Hur var det med fbgrupp? Fanns det någon hemlig som man kunde gå med i? Jag är med i en majmammorgrupp 2016 (sonen är för tidigt född, skulle egentligen fötts i maj) och den är så himla mysig!
Nån mer här som fått en prematur innan förresten? Jag är ganska nervös hur det kommer att gå denna gång så får ta det med mvc.
Hellåå :) har också fått bf 12/9 om allt går som det ska. Så jag hakar gärna också på en hemlig Fb-grupp :)
Hej, har fått datum 3/9 enligt app så är också med om det håller sig.
Är första gången så skadar inte med goda tankar och idéer från andra :)
Hej på er!
Här kommer ännu en med bf i sept, närmare bestämt 20/9.
Har en son som blir 3 i april och ett ma i bagaget.
"Plussade" redan på bim -6 med ett testa tidigt-test. Idag på bim -3 så fick jag positivt med digitalt cb test.
Känns fortfarande overkligt och tiden fram till v 12 kommer att gå sååå långsamt :)
Så nu har jag också ansökt om att få gå med i gruppen! Skulle vara jättekul att få vara med där :)
Hur mår ni allihopa? Har ni mycket symptom?
Känner inget speciellt än! Men är bara i vecka 5 (4+1) än så länge! :) brukar må ganska bra i början så lär bli samma denna gång hoppas jag ;)
Hoppar av här började blöda inatt :'( mf antar jag bim +9. Lycka till ni andra <3
Hej hej!
BF 20 september. v 5 (4+2) här .
Mensvärk och trött, tröttheten kan bero på jobbet dock .
Vet inte om det beror på hormonerna eller det faktum att jag la bort snuset från igår när jag fick plus. Är så sur så klockorna stannar, stackars sambon säger jag bara.
Någon mera som känner av något?
Bf 10/9 om man ska gå efter sista mensen
Plussa igår och ska träffa bm om 9dagar de kan ju inte gå segare :)
Alltså första bm-besöket är ju inte så spännande eg. Hälsosamtal/inskrivning bara ju?
Hej alla preggos!
Efter missfall och månader av misslyckande på babyfronten plussade jag för två dagar sen (bim-2) stod Då att jag var gravid 1-2 veckor. Är helt i chock och har inte riktigt kommit i ro med att jag äntligen blivit gravid (hade helt lagt den möjligheten på sidan då jag ska på utredning angående mina långa menscykler)
Har ännu inte berättat för.min sambo utan vill faktiskt själv göra vul för att se hur långt gången jag egentligen är. (Mina menscykler är 38-45 dagar långa)
Enligt mina uträkningar så bör vi bli 3 i mitten av september.
Grattis till alla blivande mammor:)
Hur har ni det?! Det är så tyssst här... Själv har jag fortfarande väldigt dåligt med symptom. Lite molvärk och kanske lite tröttare (men jag är ju trött jämt annars med). Skönt på ett sätt men en liiiten oro finns där bak. Har nog haft mer symptom tidigare. Trodde det skulle bli värre för varje gång.