Bf sept 2017
Hoppar med här Fast tror det blir en augusti-bebis om det blir som tidigare graviditeter...
Hoppar med här Fast tror det blir en augusti-bebis om det blir som tidigare graviditeter...
Återkomsten :D
I natt mådde jag så otroligt illa och det hängde kvar en bra bit in på fm. Så glad för det (nu innan jag börjar må illa bara vid tanken på att må illa :))
Vi ska försöka boka UL till v 9.
Välkomna wantakid och faerie!
Dags för vul nu kl 0935 med en doktor Axel, ingen chans att de är en tjej va? Höhö
Dags för vul nu kl 0935 med en doktor Axel, ingen chans att de är en tjej va? Höhö
Hur har ni det?! Det är så tyssst här... Själv har jag fortfarande väldigt dåligt med symptom. Lite molvärk och kanske lite tröttare (men jag är ju trött jämt annars med). Skönt på ett sätt men en liiiten oro finns där bak. Har nog haft mer symptom tidigare. Trodde det skulle bli värre för varje gång.
Jag har halsbränna mest hela tiden när jag INTE äter något! Minns att jag hade det med sonen också, samt sist jag var gravid (november-16, fick MF)
Börjat må illa också.. men inte alls sådär på morgonen eller så att jag kräks. Väldigt milt allting. Kanske så tidigt än. Molvärk ofta.. och rätt mosig i magen. Tuttarna är som två stenar, ömma och känns mycket större.
När jag ammade sonen för 5, år sedan drygt så brukade mjölken börja rinna när bebisar på stan grät.. tänk om mjölken kommer innan bebis är född och det blir så nu.. jobbar på förskola med 1 åringar!! Hahah.
Mjölken kom DÅ igång ordentligt dag 3 efter att sonen blivit född. Men vissa får ju mjölk tidigt i graviditeten.
Hur har det blivit för er? Någon som fått mjölk redan som gravida? I vilken vecka?
Hej allihop!
Hoppar gärna in här. Gravid med tredje barnet och blev flyttad efter två VUL så mitt BF blev 7/9 istället för 31/8 som det borde vart efter sista mens.
Vi kommer få tätt på dom två ungsta. Födde vår son maj-16. Så går allt bra så blir det ca. 15 månader emellan :)
Finns det någon facebookgrupp? :)
Och välkomna alla alla ni ytterligare "nyplussade". Grattis!! Kul med fler