• justsweet

BIM FEBRUARI 2017

Startar en tråd för oss med BIM i februari 2017.

Jag går med mens nu å använder mig av natural cycles som beräknar min nästa mens i början av februari.

Vi är 23 och 29 år, försöker med vårt första barn. Vi har försökt ca 1,5 år.

Lycka till så hoppas vi på ett plus i februari!

• Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017
  • Isvattenis
    Lillafisfia skrev 2017-01-26 10:17:43 följande:

Önskar också lite info om detta, någon som provat! Även munkpeppar!!

De finns en tråd som heter Munkpeppar. Kom gärna in i den :)
  • Tumvante

Jag får nog tillsluta mig här. Bim+4 och ingen mens och inget plus.

Ammar fortfarande dottern och tror det stör min cyklus.

Har köpt på min ÄL tester och tänker/hoppas på ÄL om 7-9 dagar... anar ju inget om när utan mensen!!!!

• Lillafisfia
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-26 12:01:09 följande:

Jag kör med rosenrot och munkpeppar. :)

Märker du någon skillnad? :)
  • HoppasPåEnTill
    Lillafisfia skrev 2017-01-27 07:07:44 följande:

Märker du någon skillnad? :)

Egentligen inte. Har bara ätit dem 2 cykler. Vet inte hur den senaste funkat än. Är på ÄL+5.
  • Elliot1

Hej!

Jag blir lite fundersam nu (inte klokare av att googla runt heller)..

Fick mens 13/1 och räknade alltså med äl nu till helgen och bim mitten på feb. Har dock bara varit utan minipiller sedan slutet på december så hur regelbunden jag är vet jag inte än och kör inte med älstickor eller nåt än. Igår kom en lite rosa flytning, typ två droppar. Tänker blödning i samband med äl. Hade lite morgonmys med sambon idag då han jobbar natt och jag är ledig. När jag skulle gå på toaletten efteråt kom sperman ut lite blodblandad?? Ursäkta detaljerade beskrivningen men ja, vi är väl inte så känsliga i dessa forum ;)

Vad tror ni? ÄL-blödning eller mens igen? Har ingen erfarenhet av något av det då jag varit mer eller mindre blödningsfri i många år. Kan dock tillägga att jag de senaste två dagarna haft en svag tendens till smärta i ländryggen och lite ömma bröstvårtor.

• 24årigtjejredoattblimamma

Kan någon snälla berätta om ni haft typ äl smärtor 1 vecka efter äl. JA har så himla ont vid min ena äggstock. Är 1 vecka efter äl och en vecka innan bim . Det stramar, hugger och sticker. Är detta ytterligare bara min kropp som jävlas elr kan det vara ett tidigt symtom ?

Jag vill inte få upp Mina förhoppningar men har så himla ont så kan inte Tänk på annat !!

• Mandypandy90

Hoppar in här! BIM torsdag så äl+9. Tänkte testa imorgon bitti för jag ska på fest på kvällen. Ytterst troligt att det visar neg(är ju väldigt tidigt) men tänker att det kan vara värt att testa ändå!

Mår lite konstigt, känner mig liksom dimmig i huvudet. Fick stjärnor framför ögonen förut så fick lägga mig ner med benen i luften. Har även mer flytningar än vanligt och mådde illa efter maten.

Någon annan som har BIM 2/2? :)

• Caliz

Hoppar in här, idag kom mensen och besvikelsen... har två missfall i bagaget sen förra året.....
    Men har även världens bästa pojke på 6 år <3
    Så BIM i slutet på månaden.
    Så då får man ligga i denna månaden me????

• josssa

Vi har BIM samtidigt :) några symptom? Jag mår precis som vanligt, det enda är att jag har rosa flytning i cirka tre dagar nu.

HoppasPåEnTill skrev 2017-01-26 12:01:09 följande:

Jag kör med rosenrot och munkpeppar. :)

Svar på tråden BIM FEBRUARI 2017