Att bli kallad hora under sex
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Tanken med denna raka fråga var aldrig att få ett vetenskapligt svar. Bara raka svar på en rak fråga. Anledningen till att frågan kom upp över huvudtaget var ett det i annan tråd påstodd vara fler en man kan tro som gillar att bli kallade dessa ord när det knullar.
Jag skiter fullständigt i om folk gillar att bli kallade hora, slampa, luder när de knullar. Jag har inte velat uttrycka vad jag själv anser om det. Jag har bara ansett att jag tror att det är en minoritet som uppskatter detta. Tittar man på de svar som finns här är det fler som ogillar det än som gillar det.
Så till slut, mitt ställningstagande i frågan. Jag har aldrig träffat en tjej som vill bli kallad detta. Då har jag haft några längre förhållanden, en del kortare samt en del ONS. Dock har de flesta gillat att man säger att de har en skön fitta, att de är sköna att knulla etc. Jag skulle troligen aldrig kalla någon hora, slampa etc under sex ens om de vill de själva.
Blir gärna kallad hora, fitta, luder, knulldocka osv. under sex eller inför sex, gör mig kåtare och upplever sexet som mer intensivt då. Givetvis inte nått jag vill kallas av andra än dom jag har en sexuell relation med.
En av barnens pappa bruka kalla mig för "Dockan" som smeknamn, kort för knulldockan. Han kalla mig alltid det och för utomstående var det för jag va söt som en docka. Räckte att han och jag visste vad det egentligen betydde.
Vi använder friskt denna typen av jargong när vi har sex. Vi har en väldigt kärleksfull och jämställd relation och för oss är det här en stor del av rollspelet. Hon går igång på att vara hjälplös och jag går igång på att vara våldtäktsmannen helt enkelt. Det handlar om att ta eller ge från sig makt. Vissa gillar endera, vissa tänder inte alls på maktkampen utan måste vara totalt jämlika i sängen. Jag älskar henne över allt, hon är min livskamrat och skulle ALDRIG kalla henne för något nedlåtande i vardagen. Det är helt enkelt en ömsesidig överenskommelse mellan oss.
Ja det finns kvinnor som tänder på att kallas hora/slampa när man har sex,och det är betydligt fler än vad fontänen tror vilken med sin säkerligen moralistiskt fördömande uppsyn vid frågeställningen till kvinnor fått 0 jakande svar.
Patriot88 av namnet kan man misstänka att det är en nazist,och nazister tycker att allt förutom missionären mellan man och kvinna är perverst.
Jag tror det där är väldigt personligt.
"Slyna/slut" funkar för mig.
"hora" är däremot iskallt, och övriga ord på svenska blir så löjliga så jag hade ramlat av sängen av skratt.
Man är nog lite hjärntvättad med att dirty talk funkar bäst på engelska.