• fontän

Att bli kallad hora under sex

Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
    Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
    Så gillar ni det, tjejer?

• Svar på tråden Att bli kallad hora under sex
  • fluu

Kallar han mig så får han akta skrevet.... Jag är aldrig en hora eller något av de andra tillmälena heller.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Karin)

Jag hade klivit av omgående och tackat för mig!

• Pussan

Gillar absolut alltihopa. Kuksugerska, kukfodral, slaskfitta, sprutluder m m går också bra, ju råare språk ju våtare fitta. Det är också ömsesidigt, kallar honom gärna kåtbock, horknullare, fittslickare osv.
    Tänder på förnedring åt båda håll, sätter gärna en stilettklack mellan revbenen på honom eller gnider fittan i ansiktet. Slickar också gärna i mig satsen han sprutar på soffbordet eller på golvet (ännu häftigare). Såg en porris häromdagen där han sprutade på en spegel på väggen och hon slickade upp...läckert!

• Tom Araya
    fontän skrev 2016-12-30 12:34:57 följande:

Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
    Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
    Så gillar ni det, tjejer?

Jag ogillar formuleringen av frågan till att avse ett generellt svar.
  • Tom Araya
    fontän skrev 2016-12-30 13:19:37 följande:
    slyna är ju synonym med slampa som är synonym med hora. Alla gillar olika, kanske.
    Synonym ska inte förväxlas med att betydelsen är exakt densamma.
    Slyna avser inte bara det sexuella utan är även ett nedsättande ord om beteendet generellt.
    Slampa kan närmast föklaras med lösaktighet.
    Hora kan närmast beskrivas som prostituerad.
    Ser du nyansskillnaderna?
  • Anonym (Lisa)
    Tom Araya skrev 2016-12-31 02:50:18 följande:
    Synonym ska inte förväxlas med att betydelsen är exakt densamma.
    Slyna avser inte bara det sexuella utan är även ett nedsättande ord om beteendet generellt.
    Slampa kan närmast föklaras med lösaktighet.
    Hora kan närmast beskrivas som prostituerad.
    Ser du nyansskillnaderna?
    Tyvärr tror jag inte att TS besitter den förmågan med tanke på kommentarer i andra trådar.
  • 100kgpappa

Hade en flickvän som gick igång på att bli kallad hora, men tycker själv mest det känns töntigt och "porrfilmsaktigt" att säga sånt, så det blev mest när man var lite onykter hon fick höra det.

• Physalis

Jag hade antingen skrattat för att det lät så löjligt eller så hade jag blivit förbannad.

Korrekturläser som en kratta
Svar på tråden Att bli kallad hora under sex