Att bli kallad hora under sex
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Kallar han mig så får han akta skrevet.... Jag är aldrig en hora eller något av de andra tillmälena heller.
Jag hade klivit av omgående och tackat för mig!
Gillar absolut alltihopa. Kuksugerska, kukfodral, slaskfitta, sprutluder m m går också bra, ju råare språk ju våtare fitta. Det är också ömsesidigt, kallar honom gärna kåtbock, horknullare, fittslickare osv.
Tänder på förnedring åt båda håll, sätter gärna en stilettklack mellan revbenen på honom eller gnider fittan i ansiktet. Slickar också gärna i mig satsen han sprutar på soffbordet eller på golvet (ännu häftigare). Såg en porris häromdagen där han sprutade på en spegel på väggen och hon slickade upp...läckert!
Nej.
Hade en flickvän som gick igång på att bli kallad hora, men tycker själv mest det känns töntigt och "porrfilmsaktigt" att säga sånt, så det blev mest när man var lite onykter hon fick höra det.
Jag hade antingen skrattat för att det lät så löjligt eller så hade jag blivit förbannad.
Har gjort. Inte nu.