Att bli kallad hora under sex
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Du verkar fan helt efterbliven, din jävla fitta du ska passa dig noga
Man kan om man vill säga som Underwood i House of Cards. En klok man sa en gång (Oscar Wilde om jag inte missminner mig.) Allt handlar om sex, utom sex det handlar om makt. Vissa drabbas av detta maktspel och andra utnyttjar det till att öka njutningen på ett överenskommet och förståndigt sätt. I detta spel med maktbalansen i sexlekarna har för vissa språkbruket en stor betydelse. Skall dock i en sund relation inte förväxlas med hur man ser på varandra som individer.
Det är så jävla sorgligt att det finns tjejer som vill bli kallade för hora och andra nedsättande ord.
Lyckligtvis är dessa få.
Jag skulle aldrig acceptera att nåt svin kallar mig för hora eller liknade.
Jag förstår att du tycker din logik är glasklar med att rougf sex är "kroppsligt" men för den som inte tycker om det utan är mer vanilj kan ditt resonemang användas likvärdigt: varför vill man göra illa/vara hårdhänt på den man älskar?
Jag förstår inte allas kink men jag anser inte heller att jag behöver det. Jag kan helt enkelt nöja mig med att jag gillar det jag gillar och det står dig fritt att tycka om vad du vill.
Givetvis med grundförutsättning att allt sker SSC (sane safe consent)
Nå vad är det jag gillar med fula ord? Jag tänker att allt inte är superlogiskt när det kommer till vad man tänder på men för mig är ofta det förbjudna och skamliga något som triggar mig och det gäller nog även här. Ordet hora används ju inte bara för prostituerade utan även om kvinnor som lever ut sin sexualitet utanför den patriarkala samhällsnormen. Det är ett skamord som blir hett när det sätts i meningar som "är du min lilla hora", det är nåt i att erkänna hur "syndig" man är (kan vi nog tacka kyrkan för;)).
När jag dominerat en god vän har jag använt begrepp som flickunge eller horflicka. I hans fall tror jag du kan utgå från min förklaring men även lägga till känslan av maktlöshet och utsatthet som ju även innebär kravlöst. I vårt samhälle har flickor minst makt. Önskan känna kravlöshet ihop med skammen gör att flickrollen blir "naturlig". Det är hans inre jag pratar om, inte nån typ av rollspel. Fräckt faktiskt att kunna locka fram dolda och väl gömda delar av en människas inre, jag är tacksam för hans tillit till mig.
Vet inte om något blev tydligare;)
Det är så jävla sorgligt att det finns tjejer som vill bli kallade för hora och andra nedsättande ord.
Lyckligtvis är dessa få.
Jag skulle aldrig acceptera att nåt svin kallar mig för hora eller liknade.
Jag är undergiven sexuellt och blir gärna kallad slampa eller slyna. Hora däremot är inte lika självklart positivt. Funkar bara i en mycket nära och tillitsfull relation.