Inlägg från: BellaBellaBella |Visa alla inlägg
  • BellaBellaBella

Att bli kallad hora under sex

Blir gärna kallad hora, fitta, luder, knulldocka osv. under sex eller inför sex, gör mig kåtare och upplever sexet som mer intensivt då. Givetvis inte nått jag vill kallas av andra än dom jag har en sexuell relation med.

En av barnens pappa bruka kalla mig för "Dockan" som smeknamn, kort för knulldockan. Han kalla mig alltid det och för utomstående var det för jag va söt som en docka. Räckte att han och jag visste vad det egentligen betydde.

• BellaBellaBella
    Anonym (US) skrev 2017-01-03 08:35:28 följande:
    Du är en produkt av ett sjukt samhälle.
    Utan tvekan så kan landet inte må bra om en minoritet tjejer gillar förnedring, bli kallad hora, fitta osv.

Denna förvisso lilla grupp skadade tjejer är symtom på att något är riktigt sjukt.
    Att inte våga leva ut sina fantasier och drömmar, att skämmas för vad man tänder på det tycker jag är sjuk och ett symptom på ett sjukt samhälle. 

Vad som också är ett tecken på att nått är fel är när folk, som du, inte vågar lufta sina PK-indoktrinerade hjärnor utan att vara anonyma. Vad som är ytterligare tragiskt är att du, trots att du inte vågar har ditt annars anonyma nick här, ändå måste uttala dig fast du inte vågar stå för det.

Hoppas du har bra sex i alla fall... ;)
  • BellaBellaBella
    Anonym (T.Berg) skrev 2017-01-06 12:29:53 följande:
    Folk är anonyma på ett forum, även en ärthjärna som du.
    Det är du som är PK, det finns fullt av luder som du på detta forum.

Det vi vet om dig är att du tycker om att män kallar dig för hora, med all säkerhet så ÄR du en hora också.
    "Vad som är ytterligare tragiskt är att du, trots att du inte vågar har ditt annars anonyma nick här, ändå måste uttala dig fast du inte vågar stå för det.", men du missade tydligen det att jag påpeka att man även med sitt nick är tämligen anonym för de flesta. 
    Det är ingen fara, vet att det lätt händer för dumskallar, som du, höga på testosteron och sin egen självgodhet. Och du, bara för det är många som tycker nått blir det inte PK...

Fy skäms lilla gubben! Nästa gång får du be en kompis hjälpa dig om du inte förstår ett inlägg. 
Svar på tråden Att bli kallad hora under sex