• fontän

Att bli kallad hora under sex

Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
    Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
    Så gillar ni det, tjejer?

• Svar på tråden Att bli kallad hora under sex
  • Anonym (Milla)

Det skulle vara sista gången vi hade sex.

• medhjälparen

Nu är jag kille men skulle nog tända på att bli kallad hora, slampa, luder, om jag blev påsatt. Däremot spermahink o liknande... Nej Obestämd

• Anonym (Lisa)

Med rätt man vid rätt tillfälle så är det mesta ok. Det enda jag inte tål är killar som låter som hämtade ur en dålig tysk p-rulle. Handlar mer om hur man säger det än vad man säger.

• fontän
    medhjälparen skrev 2016-12-30 12:38:26 följande:

Nu är jag kille men skulle nog tända på att bli kallad hora, slampa, luder, om jag blev påsatt. Däremot spermahink o liknande... Nej Obestämd

nu var det ju tjejers åsikt jag var ute efter. Vill du veta vad killar anser för du starta en egen tråd om det.
  • fontän
    Froken Lokens skrev 2016-12-30 12:36:13 följande:

Det beror helt på situationen.

i vilken situation är det ok och i vilken är det inte ok?
  • fontän
    Anonym (Lisa) skrev 2016-12-30 12:39:05 följande:

Med rätt man vid rätt tillfälle så är det mesta ok. Det enda jag inte tål är killar som låter som hämtade ur en dålig tysk p-rulle. Handlar mer om hur man säger det än vad man säger.

vad är rätt man och rätt tillfälle?
  • Anonym (Nej!!!)

Nej jag har aldrig gillat att bli förnedrad och förminskad och att ses som hans ägodel. Aldrig något jag tänt på. Hade han kallat mig hora,luder eller liknande hade jag rest mig klätt på mig och lämnat honom.

• Anonym (Lisa)
    fontän skrev 2016-12-30 12:42:25 följande:
    vad är rätt man och rätt tillfälle?
    När man har lite djurisk sex för att stilla sin kåthet är ett bra tillfälle där en manlig man kan få använda lite vulgära ord och det känns helt rätt. Samma sak när jag dominerar en slav då får han eller hon finna sig i att bli kallad både det ena och det andra.
Svar på tråden Att bli kallad hora under sex