Att bli kallad hora under sex
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Det beror helt på situationen.
Det skulle vara sista gången vi hade sex.
Nu är jag kille men skulle nog tända på att bli kallad hora, slampa, luder, om jag blev påsatt. Däremot spermahink o liknande... Nej
Med rätt man vid rätt tillfälle så är det mesta ok. Det enda jag inte tål är killar som låter som hämtade ur en dålig tysk p-rulle. Handlar mer om hur man säger det än vad man säger.
Nu är jag kille men skulle nog tända på att bli kallad hora, slampa, luder, om jag blev påsatt. Däremot spermahink o liknande... Nej
Nej, jag går inte igång på förnedring.
Det beror helt på situationen.
Med rätt man vid rätt tillfälle så är det mesta ok. Det enda jag inte tål är killar som låter som hämtade ur en dålig tysk p-rulle. Handlar mer om hur man säger det än vad man säger.
Nej jag har aldrig gillat att bli förnedrad och förminskad och att ses som hans ägodel. Aldrig något jag tänt på. Hade han kallat mig hora,luder eller liknande hade jag rest mig klätt på mig och lämnat honom.