• fontän

Att bli kallad hora under sex

Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
    Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
    Så gillar ni det, tjejer?

• Svar på tråden Att bli kallad hora under sex
  • fontän
    medhjälparen skrev 2016-12-30 12:38:26 följande:

Nu är jag kille men skulle nog tända på att bli kallad hora, slampa, luder, om jag blev påsatt. Däremot spermahink o liknande... Nej Obestämd

nu var det ju tjejers åsikt jag var ute efter. Vill du veta vad killar anser för du starta en egen tråd om det.
  • fontän
    Froken Lokens skrev 2016-12-30 12:36:13 följande:

Det beror helt på situationen.

i vilken situation är det ok och i vilken är det inte ok?
  • fontän
    Anonym (Lisa) skrev 2016-12-30 12:39:05 följande:

Med rätt man vid rätt tillfälle så är det mesta ok. Det enda jag inte tål är killar som låter som hämtade ur en dålig tysk p-rulle. Handlar mer om hur man säger det än vad man säger.

vad är rätt man och rätt tillfälle?
  • fontän
    Anonym (....) skrev 2016-12-30 13:15:17 följande:

Slyna är oki men inte hora.

slyna är ju synonym med slampa som är synonym med hora. Alla gillar olika, kanske.
  • fontän
    Tom Araya skrev 2016-12-31 02:50:18 följande:
    Synonym ska inte förväxlas med att betydelsen är exakt densamma.
    Slyna avser inte bara det sexuella utan är även ett nedsättande ord om beteendet generellt.
    Slampa kan närmast föklaras med lösaktighet.
    Hora kan närmast beskrivas som prostituerad.
    Ser du nyansskillnaderna?
    nyansskillnader finns men läs bokstavligt i ett synomlexikon så kan de se sambandet.
  • fontän
    Tom Araya skrev 2016-12-31 02:41:43 följande:
    Jag ogillar formuleringen av frågan till att avse ett generellt svar.
    Nu handlar det inte vad du tycker om någon formulering eller någon svenskakurs det här. Det är en rak fråga.
  • fontän
    Anonym (Lisa) skrev 2016-12-31 03:04:36 följande:
    Tyvärr tror jag inte att TS besitter den förmågan med tanke på kommentarer i andra trådar.
    Absolut besitter jag den förmågan. Men läser du om synonymer så kan du se sambandet mellan dessa ord.
  • fontän

Tanken med denna raka fråga var aldrig att få ett vetenskapligt svar. Bara raka svar på en rak fråga. Anledningen till att frågan kom upp  över huvudtaget var ett det i annan tråd påstodd vara fler en man kan tro som gillar att bli kallade dessa ord när det knullar.
    Jag skiter fullständigt i om folk gillar att bli kallade hora, slampa, luder när de knullar. Jag har inte velat uttrycka vad jag själv anser om det. Jag har bara ansett att jag tror att det är en minoritet som uppskatter detta. Tittar man på de svar som finns här är det fler som ogillar det än som gillar det.

Så till slut, mitt ställningstagande i frågan. Jag har aldrig träffat en tjej som vill bli kallad detta. Då har jag haft några längre förhållanden, en del kortare samt en del ONS. Dock har de flesta gillat att man säger att de har en skön fitta, att de är sköna att knulla etc. Jag skulle troligen aldrig kalla någon hora, slampa etc under sex ens om de vill de själva.

• fontän
    misil skrev 2017-01-02 19:39:05 följande:

Ja det finns kvinnor som tänder på att kallas hora/slampa när man har sex,och det är betydligt fler än vad fontänen tror vilken med sin säkerligen moralistiskt fördömande uppsyn vid frågeställningen till kvinnor fått 0 jakande svar.
    Patriot88 av namnet kan man misstänka att det är en nazist,och nazister tycker att allt förutom missionären mellan man och kvinna är perverst.

Mycket antaganden i de två meningarna.
  • fontän
    Tom Araya skrev 2017-01-03 03:52:47 följande:
    Det är en rak fråga du kan ställa till en person och få ett svar på, men som inte är relevant för andra.
    Jag tror att man kan ställa den frågan till många och mig veteligen så kan både ja och nej vara svar på frågan.
  • fontän
    Tom Araya skrev 2017-01-02 21:13:35 följande:
    Nyansskillnaderna borde vara det väsentliga i sammanhanget, det är liksom en del av vitsen med synonymer. Det behövs inte två ord med exakt samma betydelse.
    Nu är ju inte meningen med denna tråden att vi ska diskutera språkbruk. Det finns säkert någon annan tråd om det där du kan briljera med ditt överlägsna intellekt. Men om vi nu ändå ska göra det så används en del ord på ett sätt som frångår dess egentliga betydelse. Hora tex används i många fall inte för att beskriva någon som tar betalt för att utföra sexuella tjänster. Därför kan det absolut sägas, i dagligt språk, att många ord har samma betydelse.
    Det är tråkigt att det inte går att starta en tråd med en rak fråga utan att det ska diskuteras en jäkla massa andra saker, det är likadant i många andra trådar.
    Är det så att man nu jobbar på SCB och inte tycker att en frågeställning inte kan ställas på ett visst sätt så kan man ju öppna en ny tråd men en mer korrekt frågeställning. Du är ju duktig på att starta trådar har jag sett.

Svar på tråden Att bli kallad hora under sex