Att bli kallad hora under sex
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Det finns en diskussion om tjejer vill bli kallade hora, spermahink, luder, knulldocka etc under sex.
Det är väl lika bra att ställa frågan så vi får svar på det.
Så gillar ni det, tjejer?
Nu är jag kille men skulle nog tända på att bli kallad hora, slampa, luder, om jag blev påsatt. Däremot spermahink o liknande... Nej
Det beror helt på situationen.
Med rätt man vid rätt tillfälle så är det mesta ok. Det enda jag inte tål är killar som låter som hämtade ur en dålig tysk p-rulle. Handlar mer om hur man säger det än vad man säger.
Slyna är oki men inte hora.
Tanken med denna raka fråga var aldrig att få ett vetenskapligt svar. Bara raka svar på en rak fråga. Anledningen till att frågan kom upp över huvudtaget var ett det i annan tråd påstodd vara fler en man kan tro som gillar att bli kallade dessa ord när det knullar.
Jag skiter fullständigt i om folk gillar att bli kallade hora, slampa, luder när de knullar. Jag har inte velat uttrycka vad jag själv anser om det. Jag har bara ansett att jag tror att det är en minoritet som uppskatter detta. Tittar man på de svar som finns här är det fler som ogillar det än som gillar det.
Så till slut, mitt ställningstagande i frågan. Jag har aldrig träffat en tjej som vill bli kallad detta. Då har jag haft några längre förhållanden, en del kortare samt en del ONS. Dock har de flesta gillat att man säger att de har en skön fitta, att de är sköna att knulla etc. Jag skulle troligen aldrig kalla någon hora, slampa etc under sex ens om de vill de själva.
Ja det finns kvinnor som tänder på att kallas hora/slampa när man har sex,och det är betydligt fler än vad fontänen tror vilken med sin säkerligen moralistiskt fördömande uppsyn vid frågeställningen till kvinnor fått 0 jakande svar.
Patriot88 av namnet kan man misstänka att det är en nazist,och nazister tycker att allt förutom missionären mellan man och kvinna är perverst.