• Treansresa

BF Juli 2017 ny

Här samlas vi som har bf juli 2017!

Varmt välkommen

• Svar på tråden BF Juli 2017 ny
  • Newbie84
    GrönaDruvan skrev 2017-01-03 17:35:32 följande:

Så glad att jag äntligen lyckats äta nåt ganska ordentligt. Fick i mig en hel laxfile! Inga tillbehör dock, men iaf fisk!

Vad härligt! Hoppas att du kan fortsätta :)
  • Summerchild

Tänkte börja göra lista på bf 16-31 juli om ni oxå vill hänga på den mindre gruppen och känna gemenskap där med så .....välkomna !!! :)

• Summerchild
    marretiin skrev 2017-01-03 17:49:40 följande:

Blää nu har jag o sonen dragit på oss den här jäkla influensan som går..suck!

Verkar sol att foglossning börjar spöka oxå. Vaknadw inatt av ont i svanken.

Har problem med min ena höft sen innan så spökar lite mer på den sidan. Hade inte det med sonen men d är ju 11 år sen man var gravid sist så :-P

Ja håller med dig ....har ont i höger sida på höften ...värst när jag ska sova..... influensan jaha du ...här ligger jag i soffan å halvdöd för nyser hostar .....var förkyld innan jul...man har så svagt immunförsvar.

Välkomnar dig in till en till grupp bf 16-31 juli 2017 för lite tightare snack :)
  • Sosozo
    GrönaDruvan skrev 2017-01-03 17:35:32 följande:

Så glad att jag äntligen lyckats äta nåt ganska ordentligt. Fick i mig en hel laxfile! Inga tillbehör dock, men iaf fisk!

Vad skönt!! Hoppas det börjar gå åt rätt håll!
  • Sosozo
    marretiin skrev 2017-01-03 17:49:40 följande:

Blää nu har jag o sonen dragit på oss den här jäkla influensan som går..suck!

Verkar sol att foglossning börjar spöka oxå. Vaknadw inatt av ont i svanken.

Har problem med min ena höft sen innan så spökar lite mer på den sidan. Hade inte det med sonen men d är ju 11 år sen man var gravid sist så :-P

Äh men fy vilket oflyt med influensa!

Jag har ännu inte riktigt fattat vad foglossning är. Vad kommer det ifrån?
  • Lo1985
    Sosozo skrev 2017-01-03 14:21:06 följande:

Välkommen Lo1985! Kul med sthlmstjej och spännande med första barnet!

Tack så mycket! :) 
  • Haiduchi
    Sosozo skrev 2017-01-03 20:05:50 följande:

Äh men fy vilket oflyt med influensa!

Jag har ännu inte riktigt fattat vad foglossning är. Vad kommer det ifrån?

Alla som är gravida har blir mer rörliga i bäckenet av hormonerna, för att vi ska kunna föda barn. Och vissa känner av detta, vissa inte.
  • Sosozo
    Haiduchi skrev 2017-01-03 20:46:46 följande:

Alla som är gravida har blir mer rörliga i bäckenet av hormonerna, för att vi ska kunna föda barn. Och vissa känner av detta, vissa inte.

Aha!! Då fattar jag! Fattar också varför det kan kännas då olika. Fick det förklarat för länge sedan med att det några flikar som ska hålla uppe bebisen och allt som hör till och att dessa flikar kunde bli rörliga.. typ. Din förklaring är enklare!
  • Sosozo
    Lo1985 skrev 2017-01-03 20:40:59 följande:

Tack så mycket! :) 

Norra eller södra Sthlm?

Jag bor och jobbar i södra. Flyttar lite närmre stan om några måndagar.
  • marretiin
    Summerchild skrev 2017-01-03 19:58:14 följande:

Ja håller med dig ....har ont i höger sida på höften ...värst när jag ska sova..... influensan jaha du ...här ligger jag i soffan å halvdöd för nyser hostar .....var förkyld innan jul...man har så svagt immunförsvar.

Välkomnar dig in till en till grupp bf 16-31 juli 2017 för lite tightare snack :)

Hittar inte den gruppen?
Svar på tråden BF Juli 2017 ny