BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Jag har en till fråga som kan vara dum, det står i gravid kalendern att jag är i v.14 imorgon men det kommer stå 13+0, så jag blir osäker vilken vecka är jag verkligen i?
Hej!
Hoppar in här i gruppen, hoppas det är okej ;)
Väntar just nu bebis nummer två, verkar bli beräknad kring 12-13/7. Har en liten tjej sen tidigare som är född 2015.
Än så länge har graviditeten varit en berg och dalbana, mår gode illa på morgonen och foglossning. Jippi.
Har haft lite konstiga blödningar och flytningar på sistone som jag har tagit prover för, vilket visade på sänkt HCG värde. Har gjort ett vul där man kunde se en liten krabat fara runt, men är lite nojig att det är något fel när värdet inte stiger.
Någon med samma erfarenhet?
Ingen? :(
BF 13/7, Norrbotten. Vet inte hur man lägger till :)
Hej!
Hoppar in här i gruppen, hoppas det är okej ;)
Väntar just nu bebis nummer två, verkar bli beräknad kring 12-13/7. Har en liten tjej sen tidigare som är född 2015.
Än så länge har graviditeten varit en berg och dalbana, mår gode illa på morgonen och foglossning. Jippi.
Har haft lite konstiga blödningar och flytningar på sistone som jag har tagit prover för, vilket visade på sänkt HCG värde. Har gjort ett vul där man kunde se en liten krabat fara runt, men är lite nojig att det är något fel när värdet inte stiger.
Någon med samma erfarenhet?
Ingen? :(
BF 13/7, Norrbotten. Vet inte hur man lägger till :)
Vad jobbigt med sänkt hcg. Har tyvärr inte hört något om samma. Vad sa läkaren? Ska dom följa upp det? Var kul med en till norrländska här inne
Men gud sänkt hcg värde ....vad kan det bero på.... jag har oxå småblödningar men det blev en störtblödning efter jul ....inte heller kul men bebis är kvar
Läkarna kunde inte heller svara på det, ska försöka reda ut det imorgon tänkte jag :)
Otäckt när det blöder sådär mycket, men som sagt skönt att bebis mår bra iaf! :)
Jag vill oxå vara med i den gruppen, hur gör man, jag hittade inte den? BF 21 Juli Från Stockholm. Jag vill gärna träffa fler som ska få en bebis då!
Det verkar vara väldigt olika beroende på vem man pratar med, en läkare var inte alls orolig, medan en annan var tvärtemot. Ingen har dock sagt om det blir uppföljning, så ska ringa min barnmorska imorgon och rådfråga med henne. Men känns som sagt inte bra att värdet hade sänkts. Det ena testet visade på 50.000, medan det andra visade på 48.500. Inte mycket hade ju minskat men fortfarande en sänkning :/
Hihi javisst ????
Ja det var konstigt. Och konstigt att läkarna reagerar olika. Jag hoppas du har en bra bm att prata med och att hon förstår! Vad skönt att se att bebisen lever och mår fint där inne:)
Ja jag tror vi är 3 från Norrbotten nu:) har du långt till BB när de är dags? Är ju sjuka avstånd här uppe till BB!!