BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Ja eller hur. Jo, min barnmorska är bra att ha att göra med, hade henne när jag var gravid med dottern också, så hon har bra koll på mig :)
Ja att få se bebis var det bästa och känner av lite småpirr i magen, så försöker hålla hoppet uppe :)
Nä, jag bor i samma stad, så det går fort att ta sig dit! Själv då?
Har en fråga till er som lider av kraftigt illamående. Hur tar ni er till jobbet? Eller sjukskriver ni er? På mitt jobb finns knappt ersättare så kan aldrig vara hemma. Jag mår numera illa hela tiden, speciellt mellan måltiderna. På morgnarna kräks jag floder och det är så sjukt jobbigt för jobbar dagtid jämt. Åksjuketabletter mår jag ännu mer piss av, blir extremt trött och dåsig. What to do? :(
Vad bra att hon är bra att göra med. :) jag har bara träffat min en gång och då var jag toknervös så fick inget riktigt intryck. Får se på torsdag hur det känns på inskrivningen.
Ohh så du känner också av något i magen? Har känt nu 3 gånger något som jag verkligen vill tro är bebisen. Men känns så tidigt.
Jag bor i en by utanför gällivare där vi har kvar förlossningen. Tar inte jättelång tid med är endå orolig. :( är glad att det är sommarvägar då.
Vi har sommarstuga i närheten av Övertorneå.. vi får se om vi orkar köra 120 mil med en bebis nästa sommar ...mysigt däruppe ...lugnt och mysigt
Vad bra att hon är bra att göra med. :) jag har bara träffat min en gång och då var jag toknervös så fick inget riktigt intryck. Får se på torsdag hur det känns på inskrivningen.
Ohh så du känner också av något i magen? Har känt nu 3 gånger något som jag verkligen vill tro är bebisen. Men känns så tidigt.
Jag bor i en by utanför gällivare där vi har kvar förlossningen. Tar inte jättelång tid med är endå orolig. :( är glad att det är sommarvägar då.
Det kommer nog bli bra ska du se :) fick inte heller nåt bra första intryck i början, så man får ge det några gånger.
Ja, jag tycker jag känner av något, lite pirrigt sådär, men oftast är det bara gaser ;) vilken vecka är du i nu? Jag är i vecka 12+4 nu och har känt sen en vecka tillbaka typ.
Okej, amen det är ju skönt att det inte är så himla långt iaf! Det kommer nog gå jättebra :) det är ju rätt bra vägar däruppe, så det är ju skönt. Bor ca 1-1,5 mil från sunderbyn, så det är toppen!
Ja jag tycke också det är mysigt. Fast ogillar myggen starkt och som nu då de är nästan -30 ute.Förstår att du överväger att åka eller inte. Ni får göra många stopp isåfall:)
Jag är i 12+2 enligt appar. Har bf 15 juli. Men får se riktigt på ul :) hoppas jag får den tiden på torsdag. Jag har också massa gaskänningar men just dessa tre gånger har varit annorlunda. Alla tre efter maten då ja ligger ner och som en ryckning :) så häftigt
Ja jag hoppas det. Tror rädslan sitter i att jag är rädd för hela förlossningen haha. Så får blir allt orosmoment :)
Du behöver inte vara orolig ....bara respektfull för förlossningen....mödradödligheten. 4 kvinnor av 100.000 dog i sverige 2014 enligt. Wikipedia.
Epiduralen rekommendera jag hjärtligt.
jag skrattade och pratade och vips så var jag öppen och födde barnen utan smärta. Det var det bästa jag gjort.
Jag är i 12+2 enligt appar. Har bf 15 juli. Men får se riktigt på ul :) hoppas jag får den tiden på torsdag. Jag har också massa gaskänningar men just dessa tre gånger har varit annorlunda. Alla tre efter maten då ja ligger ner och som en ryckning :) så häftigt
Ja jag hoppas det. Tror rädslan sitter i att jag är rädd för hela förlossningen haha. Så får blir allt orosmoment :)