BF Juli 2017 ny
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Här samlas vi som har bf juli 2017!
Varmt välkommen
Hejhej! Smygläser mest så tänkte det var på sin plats med presentation. 30 år, andra barnet, dottern född 2014. Bor i Luleå. Går in i v 11 imorgon och mår tipptopp, precis som förra graviditeten. Hoppas det håller i sig :)
Bf 31 juli glömde jag:)
Haha vilka härliga historier att se tillbaka på med tältningar. Måste ha varit obekvämt endå att sova på grus? Haha
Jo epiduralen var härlig. Hade inte lika bra effekt som dig men nästan. Men är så nålrädd så hur ja ska våga ta den igen är frågan:( ska prata med min bm för gubben tycker jag ska gå på samtal och prata just om rädslan
Hejhej! Smygläser mest så tänkte det var på sin plats med presentation. 30 år, andra barnet, dottern född 2014. Bor i Luleå. Går in i v 11 imorgon och mår tipptopp, precis som förra graviditeten. Hoppas det håller i sig :)
Blä, bara varit måttligt illamående tidigare men nu har jag spytt 3 dagar i rad, vill inte äta.
Har nog brustit något kärl i halsen för det kommer lite blod och smakar blod i munnen.
Ska se om jag kan bli sjukskriven hos läkaren i någon vecka. Orkar ingenting. Arbetar med små barn. Extremt uttröttande..
Någon annan som redan är sjukskriven? :(
Vill egentligen inte men detta funkar inte..
Blä, bara varit måttligt illamående tidigare men nu har jag spytt 3 dagar i rad, vill inte äta.
Har nog brustit något kärl i halsen för det kommer lite blod och smakar blod i munnen.
Ska se om jag kan bli sjukskriven hos läkaren i någon vecka. Orkar ingenting. Arbetar med små barn. Extremt uttröttande..
Så nervös inför morgondagen då jag ska göra ultraljud... är i vecka 11 och gjorde ett ultraljud för två veckor sedan och då såg allt bra ut, vet ju att om man sett hjärtat slå så minskar risken för att det ska hända något men med två missfall i bagaget 2016 så blir man såå nojjig!
Känner inte mycket av att jag är gravid förrutom att jag är hungrigare än vanligt, inatt gick jag upp klockan 3 och åt macka Försöker tänka att det borde vara ett gott tecken på att något växer där inne ändå. Eller hur!?
Hur lägger man förresten till sig i listan? Kopiererar den senaste och skriver in sitt namn o bf eller?
Magen indragen så mycket det går. Vecka 13+3